مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع):

جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در 2400 نقطه جهان برگزار می‌شود

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) گفت: برنامه های جشنواره امام رضا(ع) حول محور فرهنگ رضوی در 31 استان، 77 کشور و 2 هزار و 400 نقطه از جهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ - 05August 2016

جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در 2400 نقطه جهان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از قم، سیدجواد جعفری در آیین آغاز جشنهای دهه کرامت و جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س)، خاطرنشان کرد: چهاردهمین دوره این جشنواره همزمان با اولین روز از دهه کرامت آغاز می شود و به مدت 10 روز تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی اضافه کرد: 360 سازمان حقوقی شامل دولتی و مردمی هم پیمان و متشکل شدهاند تا برنامههای این جشنواره را در سراسر جهان اجرا کنند و از این طریق دغدغههای رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی با الهام از آموزههای رضوی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

جعفری بیان کرد: دهه کرامت فرصتی است تا از یک سو دستاوردهای ارزشمند علمی و پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی و از سوی دیگر آثار هنری هزاران هنرمند که سرشار از ارادت به ساحت امام رضا(ع) است به جامعه عرضه شود.

وی با بیان این که جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با هدف بزرگداشت دهه کرامت و ترویج روز افزون فرهنگ رضوی شکل گرفت، گفت: این جشنواره با بهره مندی از رهنمودهای آیات عظام و علمای اعلام و با حمایت دولت، مجلس، آستان های قدس رضوی، حضرت معصومه(س) و احمدبن موسی شاه چراغ(ع) و با پشتیبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز به روز توسعه پیدا کرد و برگزاری سالانه آن به تصویب هیات دولت رسید.

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) با تاکید بر این که باید دراین جشنواره و دهه کرامت زمینه حضور همه اقشار جامعه فراهم شود، گفت: از این رو برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شده تا زمینه بهره مندی از توانمندی های همه اقشار جامعه مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها