هفتم بهمن ماه؛

سند نقض حقوق بشر آمریکا رونمایی می‌شود

معاونت روابط بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین اقدام به تهیه "سند نقض حقوق بشر آمریکا" کرده است که هفتم بهمن ماه سال جاری با حضور رییس رسانه‌ملی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴ - 13January 2014

سند نقض حقوق بشر آمریکا رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، معاونت روابط بینالملل سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به گزارشهای دروغین سالانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام به تهیه "سند نقض حقوق بشر آمریکا" کرده است.

سند یاد شده که توسط کارشناسان حوزه روابط بینالملل و حقوق بشر نگاشته شده در دو بخش "نقض حقوق بشر در آمریکا" و "نقض حقوق بشر آمریکاییها در دنیا" تنظیم شده است.

در بخش نخسن این سند به نقض حقوق بشر در آمریکا پرداخته شده و به نقض حقوق بشر در زندانها، بازداشتهای خودسرانه، نقض حریم خصوصی افراد، شنود مکالمات تلفنی، نقض حریم خصوصی در فضای مجازی، نقض حقوق اقلیتها، نقض حریم مسلمانان نیویورک، نقض حقوق مهاجران آمریکا، تبعیض نژادی در نظام قضایی و اجتماعی آمریکا، تبعیض در اجرای قوانین، تداوم خشونت فزاینده علیه سیاهپوستها، نقض آزادی بیان، تجاوز جنسی به زنان در ارتش و جامعه آمریکا و تداوم خشونت علیه زنان اشاره شده است.

بخش دوم این سند نیز به جنایتهای آمریکا در کشورهای سودان جنوبی، عراق، یمن، افغانستان، میانمار و...، حمایت از تروریستها به خصوص در بحران سوریه و حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی پرداخته است.

این سند ۷ بهمن ماه سال جاری در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با حضور "عزتالله ضرغامی" رییس رسانه ملی، "علاءالدین بروجردی" رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، "محمدجواد لاریجانی" دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، "منصوره شریفی" مدیرکل زنان و حقوق بشر وزارت خارجه و چند تن دیگر از مسئولین و کارشناسان حوزه روابط بینالملل و حقوق بشر رونمایی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار