بیانیه اداره کل حفظ آثار زنجان به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگار وجدان بیدار جامعه است

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان در بیانیه‌‌ای با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگار وجدان بیدار جامعه است و به عنوان دیده‌بان بایستی در تلاش برای اطلاع رسانی درست، دقیق و کامل حوادث و رویدادها برآید.
کد خبر: ۹۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ - 07August 2016

خبرنگار وجدان بیدار جامعه است

به گزارش دفاع پرس از زنجان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بیانیهای با گرامیداشت روز ۱۷ مرداد، خبرنگاران را خط مقدم مقابله با جنگ نرم و طلایهداران جبهه آگاهیبخشی جامعه برابر تهدیدات قدرتهای استکباری و هجمههای رسانهای غرب دانست.

در این بیانیه آمده است:
 
خبرنگاران، چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه هستند؛ که رسالت حرفهای خود را همواره از دریچه تعهد، صداقت و امانتداری جستجو میکنند.
 
خبرنگار وجدان بیدار جامعه است و بهعنوان دیدهبان بایستی در تلاش برای اطلاعرسانی درست، دقیق و کامل حوادث و رویدادها برآید و در این راستا نباید تحت تاثیر جوسازیها، شایعهپراکنیها و هیاهوآفرینی قرار گیرد.
 
نقشآفرینیهای درخشان و تاثیرگذاریهای اصحاب رسانه و اقدام حول محور وحدت و یکپارچگی ملی و صیانت از منافع و مصالح کشور بیانگر اقتدار، اعتبار و ظرفیتهای این قشر برای کمک تولید قدرت ملی و ایجاد بازدارندگی برابر دشمن است.
 
در پایان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهدای خبرنگار استان، این روز را به تمامی خبرنگاران و روزنامهنگاران زحمتکش و پرتلاش کشور به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه و فرهنگ استان زنجان که با عشق خدمت به انقلاب اسلامی و مردم، برای ارتقاء فرهنگ و انعکاس اخبار و رویدادهای استان تلاش میکنند، تبریک گفته و توفیق روزافزون خبرنگاران متعهد را از درگاه ایزد منان خواهان هستیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها