صبح امروز انجام شد؛

تقدیر از خبرنگاران فعال قم در ستاد فرماندهی انتظامی استان

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان قم صبح امروز همزمان با روز خبرنگار در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ - 07August 2016

تقدیر از خبرنگاران فعال قم در ستاد فرماندهی انتظامی استان

به گزارش دفاع پرس از قم، احمد صادقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان طی سخنانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان گفت: در عرصه آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی قم همکاری بسیار خوبی با رسانهها داشته و رسانهها نیز در این عرصه پیشگام هستند.

وی با اشاره به ضرورت پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی و نقش رسانهها در تحقق این مهم خاطرنشان کرد: همبستگی و تعاملی که بین پلیس و رسانه در قم شکل گرفته آثار و نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه آسایش هرچه بیشتر مردم ثمره تعامل مطلوب رسانهها و فرماندهی انتظامی است، خاطرنشان کرد: قلم زدن برای کسب رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم قطعا دارای اجری اخروی است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ناجا، با بیان اینکه برای حفظ امنیت جامعه خونهای ارزشمندی به زمین ریخته میشود، اظهار داشت: در عملیات اخیری که در امر مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت دو تن از نیروهای پلیس قم زخمی و دو نفر از نیروهای پلیس اصفهان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

صادقی گفت: قطعا ثمره خدمات خبرنگاران در عرصه حفظ امنیت جامعه کمتر از خون شهدا و جانبازانی که در این مسیر جانفشانی میکنند نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها