فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خبر داد؛

ابلاغ ضوابط تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه‌های اجرایی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، گفت: ضوابط تشکیل شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر به کلیه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان ابلاغ‌شده که باید نسبت به تشکیل این شوراها اقدام کنند.
کد خبر: ۹۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ - 09August 2016

ابلاغ ضوابط تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست ستاد امربهمعروف و نهی از منکر استان ایلام، اظهار کرد: در هفته حجاب و عفاف در این استان 303 برنامه مختلف در سطح استان برگزار شده است.

 وی با بیان اینکه  حدود 50 هزار نفر در برنامهها، نشستهای مختلف و همایشهای دفاع از حریم خانواده در سطح استان در طول هفته حجاب و عفاف حضور داشتهاند، ابراز کرد: برنامههای تلویزیونی حول محور حجاب و عفاف، کارگاههای مادرانه و دخترانه سبک زندگی اسلامی، برگزاری مسابقات هنری و نقاشی، یادوارههای شهدا و نشستهای حلقه صالحین و اجتماع بزرگ مدافعین حریم خانواده از برنامههای این هفته بوده است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بیان کرد: ضوابط تشکیل شوراهای امربهمعروف و نهی از منکر به همه دستگاههای اجرایی در راستای حمایت از عامران امربهمعروف و نهی از منکر بهمنظور ترویج این فرهنگ الهی، جلب مشارکتهای آحاد مردم بهویژه کارکنان دستگاههای اجرایی ابلاغشده که این شوراها بر اساس وظایف تعیینشده فعالیت خواهند کرد.

 سردار حسینی، یادآور شد: اعضای این شورا متشکل از مدیران دستگاههای اجرایی و کارکنان آن است. شوراهای امربهمعروف و نهی از منکر موظف هستند در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی از سوی ستاد امربهمعروف و نهی از منکر و آسیبشناسی و اولویتبندی معروفات و فعالیت برای زدودن منکرات و جذب و آموزش گروههای امربهمعروف و نهی از منکر  و الگوسازی در این زمینه حداقل ماهی یکبار تشکیل جلسه دهند.

 وی، با اشاره برنامهها و فعالیتهای هفته امربهمعروف و نهی از منکر در استان، گفت: برگزاری نشست جلسه اعضای اصلی ستاد امربهمعروف و نهی از منکر، نظرسنجی از مسئولان در خصوص برنامههای پیشنهادی،  دیدار با مراجع و شخصیتها، جلسات توجیهی با حضور  فرهیختگان و نخبگان استان، راهپیمایی طلایه داران امربهمعروف و نهی از منکر، فضایسازی و فعالیتهای رسانهای و برنامهریزی دیدار با مقام معظم رهبری و تولید آثار رسانهای از جمله برنامههای این هفته است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان کتاب "واجب فراموششده" بین همه دستگاههای اجرایی توزیعشده و همچنین در سال جاری گروه طلایه داران امربهمعروف و نهی از منکر تشکیلشد و آموزشهای لازم در این زمینه ارائهشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار