سردار نظری:

دشمن در حسرت توان نرم‌افزاری ایران است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ما ظرفیت نرم‌افزاری قوی در اختیار داریم که دشمن در حسرت آن شب و روز ندارد و هیچ‌گاه به چنین پایگاه مردمی و خودجوش دست نخواهد یافت.
کد خبر: ۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶ - 13January 2014

دشمن در حسرت توان نرم‌افزاری ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "یعقوبعلی نظری" فرمانده "سپاه انصارالرضا(ع)" خراسان جنوبی در نشست تخصصی اصحاب رسانه خراسان جنوبی با موضوع "بایدها ونبایدهای رسانه انقلاب اسلامی" اظهار داشت: امروز دشمنان قصد براندازی نظام را از درون دارند و ما باید برای مقابله با این ترفند، جبهه و خطوط مختلفی تشکیل بدهیم.

وی افزود: اگر استکبار در موضوعات مختلف اقتصادی و سیاسی قصد دارد ما را تحت فشار قرار دهد باید با یک هدف و نهضت و یک سپاه متحد وارد عمل شویم در این صورت دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

سردار نظری تاکید کرد: بسیج رسانه در خراسان جنوبی یک جبهه استانی است و همه باید به این موضوع اهتمام داشته باشند و عمق این موضوع را درک کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در ادامه با اشاره به توانمندیهای جبهه خودی، اذعان داشت: امروز شاهد یک حرکت از سوی دنیای کفر متصل به تکفیریها هستیم و جنگ نیابتی علیه نگاه حق طلبانه تشیع را در دستور کار دارند تا از اسلام چهره خشنی معرفی کنند ولی باهمه تزویرها، تاکتیکها، عملیاتهای روانی، پول و قدرت دیپلماسی، راه به جایی نبردهاند.

سردار نظری حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی را برای دشمنان اسلام گیجکننده خواند و تصریح کرد: اگر همه قدرتها دور هم جمع شوند آیا میتوانند چنین اجتماع عظیمی را دور هم جمع کنند و آن را کنترل نمایند؟

وی اضافه کرد: ما ظرفیت نرمافزاری قوی در اختیار داریم که دشمن در حسرت آن شب و روز ندارد و هیچگاه به چنین پایگاه مردمی و خودجوش دست نخواهد یافت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در پایان از خبرنگاران عرصه دفاعمقدس و بسیج خواست با هوشیاری کامل، ذرهای از اصول و مبانی اعتقادی خود عدول نکنند و همواره در چارچوب قانون و فرهنگ اسلامی انقلابی گام بردارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار