شماره چهل و پنجم منتشر شد؛

«نصر من الله» در خط حزب الله

«شکست اسرائیل در رویارویی نظامی باحزب الله، ما را ناامید کرد.» این جمله فراز مهمی از یادداشت مشاور امنیت ملی آمریکا در دوره جرج بوش پسر است. او مسئول سیاست‌های خاورمیانه‌ای آمریکا در زمان جنگ ۳۳ روزه بود.
کد خبر: ۹۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ - 11August 2016

«نصر من الله» در خط حزب الله

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، چهل و پنجمین شماره هفتهنامه خبری-تبیینی خط حزبالله در آستانه سالگرد پیروزی حزبالله لبنان در جنگ سی و سه روزه، با گزارشی با عنوان « نصر من الله» منتشر شد.

تیتر یک خط حزبالله ۴۵، تصویری منتشر نشده از دیداری در سال ۱۳۷۹ است که در آن قرآنی از سوی رهبر انقلاب به سید حسن نصرالله با حضور سردار قاسم سلیمانی اهدا شد.

خط حزبالله در این شماره قسمتی از بیانات حضرت آیتالله خامنهای در پایان مراسم روضه شهادت امام صادق علیهالسلام در خصوص دعای ایشان برای اقامه نماز در مسجد الاقصی را برای نخستین بار منتشر کرده است.

«مهمتر از  افراشتهشدن پرچم» عنوان سخن هفته خط حزبالله است، که به بهانه آغاز مسابقات المپیک نوشته شده است.

تصویر ویژه نشریه به عکسی از حضور حضرت آیتالله خامنهای در حرم حضرت شاهچراغ با همراهی سرتیپ قاسمعلی ظهیرنژاد در شیراز اختصاص یافته است که برای اولین بار، توسط خط حزبالله منتشر گردیده است.

چهل و پنجمین شماره خط حزبالله به ارواح طیبه شهدای جنگ  سی و سه روزه، هدیه شده است.

نسخهی PDF نشریه در سه نسخه تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزبالله میتوانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئتهای مذهبی و پایگاههای بسیج توزیع کنند.
منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار