مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

یادواره شهدای اصناف قبل از انقلاب برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: سازمان بسیج اصناف کشور به مناسبت فرا رسیدن سالروز ترور شهید عراقی شهید شاخص بسیج اصناف، در نظر دارد یادواره شهدای اصناف قبل از انقلاب را دوم شهریور برگزار کند.
کد خبر: ۹۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ - 13August 2016

یادواره شهدای اصناف قبل از انقلاب برگزار می شود

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره برنامه های هفته بسیج اصناف که از روز جمعه 29 مرداد تا پنج شنبه 4 شهریور، مصادف با شهادت شهید مهدی عراقی و روز بسیج اصناف برگزار می شود، اظهار داشت: جمعه 29 مرداد اولین روز هفته بسیج اصناف است که به عنوان روز بسیج اصناف، وحدت و همدلی نامگذاری شده، بسیجیان اصناف کشور با حضوری منسجم در نمازهای جمعه سراسر کشور شرکت می کنند.

وی بسیج اصناف و تمدن سازی را عنوان روز دوم ذکر کرد و افزود: در این روز نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصناف در مساجد و ورودی های بازار به همراه نشست های تخصصی برگزار می شود و در ادامه از فعالان آموزش های فقه و بازار در سومین روز از هفته تجلیل به عمل می آید.

حسن پور دوشنبه اول شهریور مصادف با چهارمین روز از هفته بسیج اصناف را به عنوان بسیج اصناف، نماز اول وقت بازار، امر به معروف ونهی از منکر نامید و ادامه داد: برگزاری نشست ویژه با عنوان یاوران معروف و تجلیل از فعالان امر اقامه نماز از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این روز است.

وی درباره مهم ترین برنامه پنجمین روز از هفته بسیج اصناف نیز بیان داشت: سه شنبه دوم شهریور پنجمین روز از هفته بسیج اصناف به عنوان بسیج اصناف و نقش خواهران در بازار است که نشست تخصصی با حضور خواهران شاغل در بازار با محدودیت فرصت ها و آسیب ها و یادواره شهدای اصناف قبل از انقلاب در جوار مزار شهدای گمنام میدان 15 خرداد تهران، برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، بسیج اصناف و اقتصاد مقاومتی و بسیج اصناف و فرهنگ ایثار و شهادت را به ترتیب عناوین روزهای ششم و هفتم هفته بسیج اصناف ذکر کرد و گفت: در روز چهارشنبه مصادف با سوم شهریور، نشست کارگروه های اقتصاد مقاومتی و ارائه گزارش اقدامات عملی صورت گرفته در اجرای راهکارهای 13 گانه و پنج شنبه آخرین روز هفته بسیج که مصادف با سالروز شهادت شهید مهدی عراقی است، مراسم ویژه روز قشر و سالگرد شهادت این شهید شاخص بسیج اصناف در مسجد قبا برگزار می شود.

نشست خبری اعلام ویژه برنامه های هفته بسیج اصناف کشور نیز دوشنبه 25 مرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار