مدیرکل اوقاف مازندران عنوان کرد؛

فعالیت 360 مرکز فرهنگی قرآنی در آستان امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ۳۶۰ مرکز فرهنگی قرآنی در آستان امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران فعالیت می‌کنند، گفت: بیش از ۴ هزار مسجد در استان داریم که همه آن‌ها وقف هستند.
کد خبر: ۹۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ - 16August 2016

فعالیت 360 مرکز فرهنگی قرآنی در آستان امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در دیدار با نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه اوقاف مازندران در اجرای برنامههای ابلاغی سازمان اوقاف در سال ۹۴ رتبه نخست کشور را کسب کرد، افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران طی سالهای اخیر در تمامی طرحها و برنامههای سازمان اوقاف و برنامههای ابلاغی رتبههای برتر را کسب کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۹۲۵ موقوفه متصرفی در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: استان در زمینه موقوفات رتبه سوم کشور را دارد و بیش از سه هزار خادم افتخاری در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران فعالیت میکنند.

حجتالاسلام علیزاده با بیان اینکه ۳۶۰ مرکز فرهنگی قرآنی در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران فعالیت میکنند، اضافه کرد: بیش از ۴ هزار مسجد در استان داریم که همه آنها وقف هستند.

علی اسماعیلی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه باید جایگاه و منزلت امامزادگان را قدر بدانیم، افزود: برگزاری همایشهای بزرگداشت امامزادگان و تکریم آنها ارزشمند است.

وی به موقوفات اشاره کرد و گفت: وقف مسئلهای شرعی است و فقط رهبر معظم انقلاب و نماینده ولیفقیه میتوانند نسبت به آن ورود پیدا کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مسئله موقوفات باید با نگاه شرعی ورود پیدا کرد و در تخصص هرکسی نیست که در این خصوص اظهار نظر کند و مجلس شورای اسلامی حامی و پشتیبان سازمان اوقاف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار