محمد رحمان نظام اسلامی در گفت‌و‌ گو با دفاع مقدس:

عملیات کربلای ۵ تداعی کننده حماسه آفرینی شهید رهبر است

مدیر گروه اجتماعی رادیو ایران گفت: عملیات کربلای ۵ تداعی کننده حماسه آفرینی و ایثارگری‌های شهید رهبر است که در این عملیات آسمانی شد و به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.
کد خبر: ۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳ - 15January 2014

عملیات کربلای ۵ تداعی کننده حماسه آفرینی شهید رهبر است

محمد رحمان نظام اسلامی مدیر گروه اجتماعی رادیو ایران در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به ویژگیهای شهید رهبر اظهار داشت: از ویژگیهای بارز شهید غلامرضا رهبر، داشتن روحیه خدا باوری و  توکل به نیروی الهی بود.

وی با اشاره به آشنایی خود با شهید رهبر تصریح کرد: آشنایی من با شهید رهبر پس از دوران انقلاب اسلامی است. هر دو اهل جنوب بودیم، من اهل خرمشهر و شهید رهبر اهل آبادان بود.

مدیر گروه اجتماعی رادیو ایران تاکید کرد: عشق به سرزمین و دفاع از ارزشهای انقلاب در وجود شهید رهبر نمایان شده و به راستی تعهد و تقوای این جوان برومند مثال زدنی بود.

وی ادامه داد: هر کس که کنار شهید رهبر قرار میگرفت، مذوب اخلاص، معنویت و صفای باطن او میشد چرا که شهید رهبر هر کاری را با عشق درونی به سرانجام میرساند. 

همرزم شهید رهبر اذعان داشت: من مدت بسیاری را در جبههها کنار شهید رهبر بودم. او آغاز سخن و گزارش خود را مزین به نام و آیات الهی میکرد و برای بیان هر موضوعی از آیات الهی استفاده می کرد که این ویژگی نشان گر روحیه حماسی همراه با اعتقاد او بود.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی هر کس در هر جایگاه و مرتبهای که قرار داشت در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی میکرد که همین روحیه ایثارگری و مقاومت سبب شد تا ذرهای از خاک میهن به دست غیر نیفتد.

این جانباز دوران دفاع مقدس گفت: شهید رهبر خبرنگاری بود که نه تنها فاصلهی طولانی با خط مقدم نداشت. همیشه در صف اول خط مقدم بود و خود را برای انجام تکلیف آماده میکرد. همیشه در خاکریز، سنگرها و در کنار رزمندگان قرار داشت که این امر نشانگر عشق شهید به خاک پاک میهن است.

وی بیان کرد: در عملیات والفجر۴، بانه، مریوان، ارتفاعات کانی مانگا و قلههای هفت توانا به همراه او بودم. خلوص نیت، توکل بر خدا و عشقی که در کلام و نگاه او موج میزد، مرا مبهوت خود کرده بود.

این جانباز دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ایمان، اعتقاد به امام راحل و مقام معظم رهبری در وجود شهید رهبر موج میزد. عشق به ولایت و ایمان مستحکم او سبب شد تا در راه انجام رسالت خود به شهادت برسد.

نظام اسلامی در پایان با بیان اینکه رزمندگان با اشتیاق و عشق به ولایت جانفشانی کردند، گفت: کربلای ۵ برای همه رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی و عشق و ایثار شهید رهبر است چرا که آخرین عملیاتی که در آن حضور داشت، عملیات کربلای ۵ بود که از پیکر پاکش خبری نیامد و آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار