دریادار سیاری عنوان کرد؛

ساخت تجهیزات راهبردی توسط نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ساخت تجهیزات راهبردی در این نیرو گفت: این امر با همکاری نداجا، صنایع دفاع، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های کشور انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ - 17August 2016

ساخت تجهیزات راهبردی توسط نیروی دریایی ارتش

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان دومین یادواره فرهنگی ورزشی 26 شهید مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا اظهار داشت: یاد و خاطره 48 هزار شهید ارتش، چهار هزار شهید ارتش در گیلان و 26 شهید فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا را گرامی میداریم.

وی به برنامهریزیهای نیروی دریایی ارتش در زمینه ساخت تجهیزات اشاره کرد و افزود: حضور در دریاهای آزاد نیازمند تجهیزات ویژه است و این تجهیزات باید با فناوری روز هماهنگ باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه با ناوشکن کهنه نمیتوانیم در اقیانوس آرام بین کشورهای جهان، خودی نشان دهیم، تصریح کرد: باید تجهیزات بهروز داشته باشیم و این موضوع در دستور کار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

سیاری از ساخت ناوشکنها، ناوهای موشکانداز و زیردریاییها در داخل کشور خبر داد و بیان کرد: تجهیزات مذکور توانمندی حضور در دریاهای آزاد را به ما میدهد.

وی به ساخت تجهیزات راهبردی نیروی دریایی ارتش در شمال و جنوب کشور اشاره کرد و گفت: ادعا میکنیم تمام تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل کشور میسازیم و این امر با همکاری نیروی دریایی، صنایع دفاع، شرکتهای دانشبنیان و دانشگاههای کشور انجام میشود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه توانمندی مجموعههای مذکور میتواند ما را به ساخت تجهیزات مورد نیاز برساند، خاطرنشان کرد: توجه به مراکز آموزشی مورد توجه نیروی دریایی است.

سیاری مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا را یکی از مهمترین مراکز آموزشی نیروی دریایی خواند و یادآور شد: 70 درصد از بدنه آموزشی نیروی دریایی در مرکز مذکور انجام میشود.

وی با تأکید بر اینکه توجه به تربیت و آموزش دانشآموزان بسیار مهم است، اظهار داشت: بر مبنای گذشته نمیتوان آموزشها را ارائه کرد؛ زیرا امروز تربیت و آموزش تفاوت پیدا کرده و باید با فناوری و امکانات روز باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بر ارتقای بصیرت کارکنان تأکید کرد و افزود: کارکنان باید با نگاه ایمانی، شجاعت و دانش پیشرفت داشته باشند و در مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا به این موضوع توجه ویژه داریم.

سیاری در ادامه با اشاره به حضور ناوگروه چهلودوم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن، بیان کرد: انجام ماموریت ناوگروه مذکور نشاندهنده اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دریاهاست.

وی حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد را بهطور مستمر خواند و تصریح کرد: آمادگی دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور در مقابل هر تهدیدی را داریم و امیدواریم هیچ دشمنی خطای تعدی به مرزهای ما را نداشته باشد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها