وزیر دادگستری در یادواره شهدای شهر پول بخش کجور؛

دشمن با اعمال سخت ترین تحریم ها و فشارهای روانی به نتیجه نرسید و ناچار تمکین کرد

وزیر دادگستری گفت: دشمن سخت‌ترین تحریم‌ها را اعمال کرد اما تأثیری نداشت و وقتی دیدند فشارهای روانی و تحریم‌ها اثری نداشتند از روی ناچار تمکین کردند.
کد خبر: ۹۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ - 18August 2016

دشمن  با اعمال سخت ترین تحریم ها و فشارهای روانی به نتیجه نرسید و ناچار تمکین کرد

به گزارش دفاع پرس از مازندران،حجتالاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری عصر امروز در یادواره 35 شهید شهر پول و گرامیداشت شهدای مدافع حرم بخش کجور با اشاره به اینکه هر نقطه از کشور معطر به عطر شهداست و مردم نیز همواره قدردان و پیرو خط شهدا هستند، اظهار کرد: این نشان میدهد این جامعه وفادار به حق و حقیقت است و همه افتخار میکنیم که در محفل شهدا هستیم و این مرز جاودانگی ملتهاست.

وی با بیان اینکه انسانی که در راه خدا شهید میشود زنده است، افزود: شهید متصل به خدا، ماندگار و جاودان است و جامعهای که شهیدپرور و دنبالهرو جامعه بوده، تاریخساز است.

وزیر دادگستری بیان کرد: جامعه ایران به برکت خون شهدا تحولآفرین است و امنیت خود را حفظ کردیم و به انسانیت عزت و شرف دادهایم.

حجت الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: قدرت و عزت کشورمان از برکت شهداست و به گفته مقام معظم رهبری «ما اگر مقتدر هستیم به یمن شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانوادههایشان است» و در مذاکرات هستهای به ثمره و اقتدار خون شهدا و ملت توانستیم با قدرت در مقابل گروه 1+5 بایستیم.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه ملت ایران همچنان مورد آماج حملات دشمنان است، خاطرنشان کرد: اخیراً یک تیم تروریستی در غرب کشور به هلاکت رسیدند و این امنیتی که امروز برای ما وجود دارد به دنیا پیام میدهد که ما ملت منسجم و متحد هستیم و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی هشیار هستند و از کشور دفاع میکنند.

وی گفت: دشمن سختترین تحریمها را اعمال کرد اما تأثیری نداشت و وقتی دیدند فشارهای روانی و تحریمها اثری نداشتند از روی ناچار تمکین کردند.

وزیر دادگستری با عنوان اینکه در سال 91 واردات ما بر صادرات غیرنفتی اضافه شد و واردات حدود 12 میلیارد دلار افزایش داشت، بیان کرد: بهدلیل مقاومت و ایستادگی مردم 42 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی و همچنین 41 میلیارد دلار واردات داشتیم.

این مسئول با اشاره به افزایش صادرات غیرنفتی در چهار ماه گذشته، گفت: جهش خوبی داشتیم و باید از سرمایه ملی خودمان دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار