همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه هرمزگان برگزار شد

همزمان با هفته وحدت همایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه هرمزگان در مجتمع تفریحی گردشگری آبگرم گنو بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷ - 17January 2014

همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مارانی" فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، بازنشستگان را ذخیرههای انقلاب دانست و افزود: رزمندگانی که در دوران دفاع رشادتها و فداکاریهایی از خود به به نمایش گذاشتند، امروز نیز آمادگی لازم را برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را دارند.

وی اظهار داشت: باید در حد توان در راستای تامین نیازها و رفع کمبودها تلاش کنیم تا در مقابل زحمات و ایثارگریهای آنان شرمنده نباشیم.

مارانی با بیان اینکه باید با حضورمان اثبات کنیم که همچنان پاسدار ارزشها و آرمانهای انقلاب و امام راحل و خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند عزم جدی تمامی مجموعهها و نهادهای فرهنگی و انقلابی است.

گفتنی است، این مراسم همراه با مسابقات فرهنگی و ورزشی (طناب کشی و دارت) بود، در پایان مراسم از نفرات برتر به قید قرعه با اهداء جوایزی همراه با لوح تقدیر قدردارنی شد.

نظر شما
پربیننده ها