عوزی رابی عنوان کرد:

جنگ آینده با حزب‌الله صحنه "آسمان تل‌آویو" را تغییر خواهد داد

موسس برنامه موشکی رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر اینکه جنگ آینده با حزب‌الله صحنه آسمان تل‌آویو را تغییر خواهد داد تصریح کرد: حزب‌الله موشک‌های «ام 600» را با سامانه نشانه روی و مکان یابی در اختیار دارد.
کد خبر: ۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷ - 17January 2014

جنگ آینده با حزب‌الله صحنه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، "عوزی رابی" بنیانگذار برنامه موشکی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مورد مؤثر بودن قدرت موشکی حزب الله هشدار داد و از احتمال تبدیل شدن این موشکها از یک تهدید تاکتیکی به یک تهدید استراتژیک خبر داد.

وی همچنین از انبار موشکی بزرگ که حزب الله در اختیار دارد صحبت کرد و آن را فراوان و دقیق و باقدرت نشانه روی توصیف و تصریح کرد که این حزب در حال دست یابی به یک موشک بالستیک دور برد با توان نشانه روی است.

عوزی رابی تصریح کرد: انبار موشکی که حزب الله و سوریه در اختیار دارند عبارت است از هزاران موشک سنگین و سبک و تاکید کرد که این خبر بدی است و خبر بدتر این است که تلاشهایی وجود دارد که این موشکها به موشکهای هوشمند تبدیل شود.

رابی به موفقیتهای ایران در زمینه ساخت موشک اشاره و مثالهایی را در این زمینه ذکر کرد؛ «از جمله آنها موشک زلزال ۲ است که در زمره موشکهای دارای توانایی نشانه روی به حساب میآید و افزود که نسل سوم این موشکها به دو سامانه نشانه روی و مکان یابی مجهز است.

این مقام رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سوریها نیز توان دست یابی به این تکنولوژی، سوار کردن آن بر روی موشکهایام ۶۰۰ و تبدیل آن به موشکهای با قدرت نشانه روی را دارند و احتمال داد که حزب الله نیز به این توان موشکی دست پیدا کرده باشد.

وی در مورد جنگ آینده بر مبنای اطلاعات که در اختیار داشت گفت: "هر تهاجمی با موشکام ۶۰۰ علیه وزارت دفاع یا مقر ستاد کل ارتش در تل آویو موجب تخریب نیمی از این مکانها خواهد شد و میتواند صحنه آسمان تل آویو را تغییر دهد."

نظر شما
پربیننده ها