برنامه‌ حضور وزرای دولت در تلویزیون به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت، اعضای هیات دولت در ویژه برنامه‌های گفت‌وگو محور سیما در شبکه‌های یک، دو و خبر ضمن گفت‌وگو با مردم به تشریح عملکرد حوزه کاری خود می‌پردازند.
کد خبر: ۹۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ - 23August 2016

برنامه‌ حضور وزرای دولت در تلویزیون به مناسبت هفته دولت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، این ویژه برنامهها از روز شنبه، ۳۰ مرداد آغاز شده و در نخستین شب از آن، در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما دکتر نوبخت به عنوان سخنگوی دولت حضور یافت.

در برنامه گفتوگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی به سوالات مجری برنامه پاسخ گفت و در برنامه تیتر امشب در شبکه خبر زنگنه وزیر نفت به تشریح عملکرد وزارتخانه متبوعش پرداخت.

در دومین شب از این برنامه یعنی روز یکشنبه، ۳۱ مرداد نیز وزیر اطلاعات مهمان برنامه نگاه یک بود که به علت پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع ائمه جماعت این گفت و گو به زمان دیگری موکول شد. در ویژه برنامه گفت و گوی خبری شبکه دو سردار دهقان، وزیر دفاع حضور یافت و تیتر امشب شبکه خبر نیز میزبان سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود.

دوشنبه اول شهریور نیز به مناسبت همزمانی با روز پزشک دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استودیوی نگاه یک آمد و عملکرد این وزارتخانه را برای مخاطبان تشریح کرد. چیتچیان وزیر نیرو در برنامه گفتوگوی ویژه خبری شبکه دو حضور یافت و درباره وضع برق و آب با مردم سخن گفت و نعمتزاده در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به تشریح وضع صنعت و معدن پرداخت.

در روز دوم شهریور علوی وزیر اطلاعات مهمان برنامه نگاه یک خواهد بود و گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما فرصت موجود را به رحمانی فضلی وزیر کشور خواهد داد. تیتر امشب شبکه خبر نیز با حجتی وزیر کشاورزی درباره موضوعاتی چون تولیدات کشاورزی و محصولات باغی و توان صادراتی ایران در این زمینه گفتوگو خواهد کرد.

در روز سوم شهریور آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در برنامه نگاه یک به تشریح وضع مسکن، توسعه شهر ها می پردازد و گفت و گوی خبری شبکه دو سیما تریبون را به امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس می سپرد. در تیتر امشب شبکه خبر نیز سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رئیس جمهوری پیشرفت های علمی کشور و جایگاه ایران در منطقه و جهان را تشریح خواهد کرد.

روز ششم شهریور برنامه نگاه یک از ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی دعوت کرده تا درباره موضوعات مربوط به حوزه کار و کارگری و همچنین وضع رفاهی این قشر زحمت کش برای بینندگان سخن بگوید. گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما نیز میزبان واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات خواهد بود و آقای گودرزی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به سوالات مختلف در باره وضع ورزش کشور پاسخ خواهد داد.

روز هفتم شهریور طیب نیا وزیر اقتصاد به استودیوی نگاه یک می آید تا در باره وضع اقتصاد کشور و عملکرد اقتصادی دولت یازدهم برای مردم سخن بگوید. جنتی وزیر ارشاد اسلامی به استودیوی گفت و گوی ویژه خبری خواهد آمد و در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با حضور فرهادی وزیر علوم وضعیت علمی کشور بررسی خواهد شد.

در روز هشتم شهریور نیز برنامه نگاه یک میزبان نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور میشود، گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما از سیف رئیس کل بانک مرکزی دعوت کرده است تا به تشریح وضع بانکی و ارزی کشور بپردازد و در تیتر امشب شبکه خبر فانی وزیر آموزش و پرورش درباره وضع مدارس کشور و روند آموزش و پرورش در مدارس کشور برای مخاطبان سخن خواهد گفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار