امیر دادرس:

دشمن از طریق «نفوذ» به دنبال ایجاد «بحران مشروعیت» است

رئیس ستاد مشترک ارتش گفت: دشمن از طریق پروژه نفوذ به دنبال ایجاد بحران در حوزه‌های اساسی، مشروعیت، مشارکت و تغییر در ارزش‌های معنوی و مادی یک ملت است.
کد خبر: ۹۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ - 27August 2016

دشمن از طریق «نفوذ» به دنبال ایجاد «بحران مشروعیت» است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» معاون هماهنگ کننده آجا و رئیس ستاد مشترک ارتش در مراسم افتتاحیه دورههای 27 و 28 دانشجویان حرفهای دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت بصیرت و شهود قلبی در میان ملتها، اظهار داشت: آنچه که امروز ملتهای مسلمان جهت بیداری و مقابله با توطئه دشمنان بهویژه در منطقه غرب آسیا به آن نیازمند هستند مسئله بصیرت و بصیرت افزایی است.

وی با بیان اینکه ملتهایی که بصیرت ندارند در واقع خودشان هزینه حضور و دخالت بیگانگان را در امور داخلی کشورشان میپردازند، تصریح کرد: بدون تردید پروژه نفوذ زمانی محقق خواهد شد که بصیرت وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگکننده ارتش ادامه داد: دشمن از طریق پروژه نفوذ به دنبال ایجاد بحران در حوزه های اساسی، مشروعیت، مشارکت و تغییر در ارزشهای معنوی و مادی یک ملت است. و بی بصیرتی بسترهای نفوذ را فراهم می کند.

وی افزود: پروژه نفوذ میتواند رویکرد تامینکننده منافع دشمن را در بدنه یک کشور ایجاد کند.

امیر دادرس در پایان با اشاره به اهمیت ولایتمداری در مکتب تشیع گفت: از دیدگاه امام صادق (ع) ولایت کلید ارکان نظام اسلامی عنوان شده است.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها