قدرت بیان، تحلیل درست وتسلط بر فنون شاعری برای مداحان ضروری است

امام جمعه اردبیل صنعت شعر، قدرت بیان، تحلیل درست، تسلط بر فنون شاعری و همچنین آگاهی به این منابع را برای شاعران و مداحان بسیار حیاتی و ضروری توصیف کرد و گفت: نباید آیین‌های بزرگداشت ما تنها به اعطای لوح تقدیر و یا رونمایی از تندیسی خلاصه شود.
کد خبر: ۹۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ - 27August 2016

قدرت بیان، تحلیل درست وتسلط بر فنون شاعری برای مداحان ضروری است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با اعضای برگزاری مراسم تجلیل از مداح پیشکسوت حاج رحیم حیدری اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری چنین آیینهای تجلیل باید معرفی ذخایر و منابع ارزشمند مداحی و شاعری از این استان باشد تا یک خروجی مناسب و تأثیرگذاری شایستهای را در عرصه معرفی الگوها به نسلهای آینده شاهد و ناظر باشیم.

وی با بیان اینکه شاعران و مداحان این استان همواره با سبک شعری خاص و انتقال پیام به بهترین نحو سعی کردند تا در عرصههای ملی و حتی بینالمللی بدرخشند، تصریح کرد: ما باید ارج و قرب این ذخایر ارزشمند فرهنگی و معنوی را بدانیم و همواره سعی کنیم تا از این الگوها برای معرفی شایسته به نسلهای آینده بهترین استفاده را بکنیم.

امام جمعه اردبیل صنعت شعر، قدرت بیان، تحلیل درست، تسلط بر فنون شاعری و همچنین آگاهی به این منابع را بسیار حیاتی و ضروری برای شاعران و مداحان توصیف کرد و گفت: نباید آیینهای بزرگداشت ما تنها به اعطای لوح تقدیر و یا رونمایی از تندیسی خلاصه شود بلکه کار ارزشمند آن جایی است که میتوانیم در سایه معرفی چنین شعرا، مداحان و پیرغلامان حسینی فرهنگ، تاریخ و دیرینگی عشق و ارادت مردم این استان به اهل بیت و امام حسین(ع) را به خوبی نشان دهیم.

عاملی افزود: باید در مسیری حرکت کنیم تا نسل آینده ما بهتر و بیشتر این چهرههای ماندگار عرصه بیبدیل عشق به ساحت سیدالشهدا (ع) را بشناسند و از خصلتها و رفتارهای نیکوی چنین انسانهای بزرگ الگوبرداری کنند.

منبع:دعبل

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار