برخی با ایجاد فایل صوتی به دنبال تطهیر چهره نفاق هستند

امام جمعه مهران گفت: امروز می‌بینیم برخی با ایجاد فایل صوتی به دنبال تطهیر چهره نفاق هستند؛ همان‌هایی که با کمک رژیم بعث بعد از قبول قطعنامه توسط امام راحل به ایران اسلامی حمله کردند.
کد خبر: ۹۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ - 28August 2016

برخی با ایجاد فایل صوتی به دنبال تطهیر چهره نفاق هستند

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجتالاسلام و المسلمین روحالله ولدبیگی امامجمعه مهران در یادواره شهدای کارمند مهران در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه منافقین از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دنبال تخریب نظام بودند، اظهار داشت: منافقان از ابتدای انقلاب اسلامی با ترور اندیشمندان نظام به دنبال کسب مقام و جاهطلبی بودند.

وی افزود: منافقان با به شهادت رساندن مغزهای متفکر نظام همچون بهشتی، رجایی، باهنر و مطهری قصد صدمه زدن به نظام را داشتند؛ ولی چون انقلاب اسلامی بر مبنای تعالی اهداف اسلام بنا شده بود خداوند متعال انقلاب اسلامی را یاری کرد و منافقین به اهداف پلیدشان نرسیدند.

امامجمعه مهران تصریح کرد: امروز نیز میبینیم برخی با ایجاد فایل صوتی به دنبال تطهیر چهره نفاق هستند؛ همانهایی که با کمک رژیم بعث بعد از قبول قطعنامه توسط امام راحل به ایران اسلامی حمله کردند.

حجتالاسلام ولدبیگی ادامه داد: نباید گذاشت چهره خباثتآلود منافقین توسط عدهای معلومالحال تطهیر، و ارزشهای انقلاب به ضد ارزش تبدیل شود.

وی تاکید کرد: کسانی که در فتنه 88 سیلی محکمی از مردم خوردند، میخواهند چهره نفاق را تطهیر کنند و با گذاشتن فایل صوتی علیه آرمانهای امام قدم برمیدارند.

امامجمعه مهران افزود: اینها به دنبال تخریب چهره امام(ره) هستند؛ در صورتی که اگر امام راحل نبود اکنون کشورمان از پیشرفت و امنیت محروم بود.

مراد ناصری، فرماندار مهران نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری چنین یادوارههایی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای بزرگوار است؛ تا ویژگی ها و اخلاق خوب در جامعه بازخوانی شود.

وی افزود: با برگزاری یادواره های شهدا به خانواده شهدا اعلام می داریم که شهید آنان زنده است و همواره جامعه خصوصا جوانان از برکت خون آنان برخوردار می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها