«مهدی ریاحی‌کیا» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر‌داد:

اجرای قانون 50 مدیریت خدمات کشوری در بنیاد شهید

مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون 50 مدیریت خدمات کشوری در بنیاد شهید اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ - 28August 2016

اجرای قانون 50 مدیریت خدمات کشوری در بنیاد شهید

«مهدی ریاحی کیا»، مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم «جشنواره شهید رجایی» در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: بعد از مدتی وقفه، دولت طی ابلاغی به سازمان مدیریت برنامهریزی کشور مقرر کرد که به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر مراسم تجلیل از دستگاههای برتر برگزار شود.

وی ادامه داد: طی دستورالعمل ابلاغ شده به کلیه دستگاهها، وزارت خانهها و مراکز دولتی طی سه مرحله این برنامه اجرایی شد.

ریاحیکیا در تشریح مراحل اجرا شده، اظهار کرد: درمرحله اول استانی دستگاهها توسط استانداریها ارزیابی و مرحله بعدی، افراد منتخب براساس ارزیابیهای درون دستگاهی انتخاب شدند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طی یک فرآیند بلندمدت و دقیق با در نظر گرفتن شاخصهای عمومی و اختصاصی ابلاغ شده توسط دولت، افراد منتخب برگزیده و تجلیل شدند.

وی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی استانی برتر، مدیران شایسته، شاخصهای اختصاصی، تیمکاری توسعه دولت الکترونیک، تیم کاری ساختارها و واگذاریها، تیم کاری منابع انسانی و توانمندسازی از جمله منتخبین جشنواره شهید رجایی هستند.

ریاحیکیا به اجرای قانون 50 برای کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته دولت اشاره کرد و افزود: براساس دستورالعملی که دستگاه مدیریت برنامه ریزی تعیین کرده است، به تمام کارکنان یک ماه حقوق به عنوان پاداش پرداخت میشود.

وی با بیان اینکه 34 هزار و 500 نفر از خانوادههای معظم شهدا و ایثارگر در طی سه سال اخیر در دستگاههای دولتی شاغل شدند، گفت: استخدامهای دولتی براساس سهمیه و مجوزهای سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور صورت میگیرد. براساس قوانین برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، 25 درصد سهمیه پیشبینی شده است. در هر جذبی که در دستگاههای دولتی صورت گیرد، این فرآیند عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار