تلاش برای حل مشکل بیمه‌ای فعالان قرآن و عترت

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از موسسه قرآنی نسیم وحی در خلخال گفت: برای حل مشکل بیمه ای فعالان قرآن و عترت در کشور تلاش می شود.
کد خبر: ۹۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ - 29August 2016

تلاش برای حل مشکل بیمه‌ای فعالان قرآن و عترت

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی  معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از فعالیت های موسسات قرآنی نسیم وحی هجرت خلخال افزود: با حذف نام تعدادی از فعالان قرآنی از لیست بیمه هنرمندان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل این مشکل و بهره مندی همه فعالان قرآنی از بیمه هنرمندان در تلاش است.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان خلخال از شهرستان های پیشرو و برتر کشور در توسعه و بسط فعالیت های قرآنی است اظهار کرد: به برکت فعالیت های خوب و چشمگیر دو موسسه فعال قرآنی خلخال این شهرستان موفق به کسب عناوین برتر کشوری در فعالیت های قرآن و عترت شده است.

وی گفت: موسسه قرآنی نسیم وحی از موسسات زیرپوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر منطقه خلخال در سه منطقه از استان اردبیل فعالیت داشته و در عین حال موسسه قرآنی هجرت این شهرستان و از موسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز همانند موسسه نسیم وحی در توسعه فعالیت های قرآن و عترت در جامعه بسیار موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حشمتی همچنین با اشاره به فعالیت های مطلوب قرآنی در استان اردبیل به ویژه شهرستان خلخال گفت: برای تشویق دست اندکاران و فعالان قرآنی خلخال آیین تکریم فعالان قرآنی کشور در این شهرستان برگزار خواهد شد.
منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار