در آخرین روز هفته دولت صورت گرفت؛

کلنگ زنی یادمان شهدای غواص در شهر رویان

در آخرین روز هفته دولت کلنگ‌ یادمان شهدای غواص در شهر رویان به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ - 30August 2016

کلنگ زنی یادمان شهدای غواص در شهر رویان

به گزارش دفاع پرس از مازندران، احمد توکلی شهردار رویان در آئین افتتاح و کلنگزنی پروژههای عمرانی شهرداری رویان که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری و در آخرین روز از هفته دولت در محوطه یادمان شهدای غواص برگزار شد، اظهار داشت: با ایجاد بنا، بقعه و محوطهسازی بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب با کلنگزنی مجموعه فرهنگی شهدای غواص اعم از محوطهسازی، تکمیل فضا، وضوخانه، دارالقرآن و... این مکان برای حضور عاشقان و اجرای فرائض دینی و برنامههای فرهنگی مهیا میشود.

وی افزود: با حمایت اعضای شورا و استفاده از منابع داخلی اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفت اما برای تکمیل و ایجاد فضای مناسب فرهنگی نیازمند تامین اعتبار از منابع استانی و... است.

شهردار رویان با بیان اینکه تلاش داریم تا مجموعهای با کارکرد فرهنگی و مذهبی ایجاد کنیم، تصریح کرد: با ایجاد این فضا در قالب یادمان شهدای گمنام غواص، مراسم مذهبی از جمله برگزاری دعای کمیل، زیارات و ... امکان حضور مومنان و عاشقان را فراهم میکنیم و هماکنون نیز تا پاسی از شب شاهد حضور عاشقان در کنار مزار شهدا هستیم.

این مسئول افزود: با نصب تابلوهای راهنما؛ مسافران، مشتاقان و عاشقان را به این جایگاه هدایت میکنیم تا ضمن استراحت، از این فضای معنوی بهره کافی ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار