مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر:

نقشه حذف بسیج دانش‌آموزی، قطعه‌ای از پازل پروژه نفوذ است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: نقشه حذف بسیج دانش‌آموزی، قطعه‌ای از پازل پروژه نفوذ است؛ که این بار در قالب حقوق کودک خودنمایی کرده است.
کد خبر: ۹۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ - 31August 2016

نقشه حذف بسیج دانش‌آموزی، قطعه‌ای از پازل پروژه نفوذ است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، مهراب کیانی مسئول سازمان بسیج دانشآموزی استان بوشهر اظهار داشت: برخی این نقشه را دنبال میکنند که با پیوستن به «پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد بکارگیری کودکان در منازعه مسلحانه» بسیج دانشآموزی را از فضای مدارس حذف کنند؛ که با این اقدام به نوعی بدنه انقلابی جامعه را نشانه رفتهاند.

وی گفت: لایحه دولت مبنی بر الحاق جمهوری اسلامی ایران به پروتکل مذکور، به نوعی سعی دارد بسیج دانشآموزی را در سایه حاکمیت سازمان ملل با دست خود حذف کند؛ تا فردا اجازه انتقال فرهنگ جهاد و افتخار را نیز با اعمال نفوذ این سازمان نداشته باشیم.

کیانی افزود: بخش پررنگی از تاریخ دفاع مقدس، حماسه نوجوانان و جوانان زیر 18 سال است؛ پس شاید میخواهند با این لایحه از انتقال این شور و حماسه جلوگیری کنند! مگر میشود به آسانی از افتخارآفرینی نوجوانان در دوران دفاع مقدس عبور کرد؟ کدام ایرانی غیرتمندی است که به حسین فهمیده و بهنام محمدی و سهام خیام افتخار نکند. آیا میشود شهید حسین صافی 12 ساله را در تاریخ نادیده بگیریم.

مسئول بسیج دانشآموزی استان بوشهر بیان کرد: سازمانهای بینالمللی حقوق کودک پشت سر هم کنوانسیون صادر میکنند؛ به جای این کارها از کشتار کودکان یمنی و سوری و فلسطینی جلوگیری کنند؛ نه اینکه ناجوانمردانه در کنار آل سعود رقص مرگ به راه بیاندازند و همآواز تروریسم دولتی صهیونیستها شوند.

وی عنوان کرد: نقشه حذف بسیج دانشآموزی قطعهای از پازل پروژه نفوذ است؛ که این بار در قالب حقوق کودک خودنمایی کرده است. اصلا تا به امروز از پیوستن ما به این کنوانسیونها چه چیزی نصیب ملت شده است؟ مگر نه اینکه سازمانهای حقوق بشری ناجوانمردانه ما را محکوم و در مقابل جنایتهای رژیم کودککش صهیونیستی، سعودی و آمریکا سکوت میکنند؟ پس چرا باید ما در کنار آنها قرار بگیریم؟

این مسئول سازمان بسیج ابراز کرد: مگر به بدعهدی آنها در برجام و تعاریف متفاوت آمریکاییها از یک قرار داد، معین و مورد توافق واقف نشدهایم؟

 مسئول سازمان بسیج دانشآموزی استان بوشهر اضافه کرد: اگر قرار است با این کنوانسیون نوجوانان زیر 18 سال از آموزشهای فرهنگ ایثار و جهاد محروم شوند، آیا نباید مجلسیها و دولتیهای ما کمی به خود بیایند و ببینند که این تبر، قلب دفاعی وطن را نشانه رفته است.

کیانی اذعان کرد: نکند برجامهای دیگری که در راه بود امسال با پوشش «کنوانسیون» سر در آورده و عدهای تمایل داشته باشند با بستهای به ظاهر زیبا، ثمرهای بدفرجام را برای ما به ارمغان آورند.

وی خاطرنشان کرد: یادمان نرود اولین کسی که موضوع لزوم ممنوعیت حضور در بسیج در کشور را با عنوان حقوق بشر مطرح کرد شیرین عبادی -جاسوس اسرائیل- بود. حال چرا باید به رغم اختیاری بودن این پروتکل و درحالیکه کشورهای صاحب قدرت از پیوستن به آن سر باز زدهاند، تا از اعمال نفوذ دیگران در سایه فشار سازمان ملل خودداری کنند، دولت و برخی مجلسیها برای پیوستن به این پروتکل اختیاری عجله کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها