افتتاح حرم شهدای گمنام محمودآباد نمونه

همزمان با هفته دولت آیین افتتاح حرم مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در شهر محمودآباد نمونه برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ - 30August 2016

افتتاح حرم شهدای گمنام محمودآباد نمونه

به گزارش دفاع پرس از قزوین، در این مراسم که صبح امروز در شهر محمودآباد نمونه از توابع شهرستان قزوین با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحبالامر استان قزوین، موسوی فرماندار قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس و جمعی از مدیران استانی و فرماندهان نظامی برگزار شد، حرم مطهر شهدای گمنام محمودآباد نمونه افتتاح و به بهرهبرداری رسید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سخنانی گفت: خدا را شاکریم که همزمان با هفته دولت یادمان حرم شهدای گمنام محمودآباد که به همت و پشتیبانی شهردار و شورای شهر محمودآباد نمونه و توسط سازمان بسیج سازندگی به اجرا در آمده و امروز افتتاح میشود.

وی در ادامه تصریح کرد: پیکر مطهر این 2 شهید عزیز در مورخه 13 اسفند 93 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور گسترده مردم شهر محمودآباد نمونه و روستاهای همجوار برگزار شد.

طاهرخانی در پایان تأکید کرد: امیدواریم سایر شهرهایی که میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام هستند نسبت به احداث یادمان حرم شهدای گمنام اقدام کنند تا پناهگاه معنوی باشد برای حضور و استفاده همه اقشار بهخصوص جوانان.

گفتنی است یادمان حرم شهدای گمنام محمودآباد به همت شهرداری محمودآباد نمونه با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در مدت یک سال با سازهای فولادی در ارتفاع 15 متر در زمینی به مساحت 2 هزار متر به بهرهبرداری رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها