مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

مرحله استانی سی‌ و‌ نهمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران با حضور ۴۵۶ نفر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ - 30August 2016

مرحله استانی سی‌ و‌ نهمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اظهار داشت: قرآن در زندگی انسانها نقش مهم و اثرگذاری دارد و باید از کلام الهی در تمامی امور زندگی بهرهگیری کرد و آن را در جامعه نشر داد.

وی برگزاری مسابقات قرآن را یکی از راههای ترویج مفاهیم قرآنی و ایجاد شور و نشاط قرآنی در جامعه دانست و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله در سطح شهرستانی، استانی، کشوری و بینالمللی به اجرای مسابقات قرآنی میپردازد و مورد استقبال فعالان قرآنی قرار میگیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مسابقات قرآن ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و آشنایی بیشتر جوانان با این کتاب است، عنوان کرد: سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مازندران در رشتههای ترتیل، حفظ، قرائت، اذان و دعاخوانی برگزار میشود. 

این مسئول با اشاره به زمان برگزاری مسابقات، بیان کرد: سی و نهمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در مازندران از 14 الی 17 شهریور به میزبانی شهرستان ساری در مجتمع فرهنگی ورزشی برق شمال برگزار میشود.

حجتالاسلام علیزاده با بیان اینکه آیتالله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت، گفت: 456 نفر در مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مازندران شرکت میکنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار