مختص‌آبادی:

عمل مدافعان حرم دفاع از کل بشریت است/ مدافعان حرم شایسته مدال افتخار مبارزه با تروریسم هستند

یکی از فرماندهان نیروی قدس با اشاره به اینکه دفاع مدافعان حرم دفاع از بشریت است، گفت: مدال افتخار مبارزه با استکبار و تروریسم شایسته مدافعان حرم است و اروپا مدیون آنان است.
کد خبر: ۹۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ - 31August 2016

عمل مدافعان حرم دفاع از کل بشریت است/ مدافعان حرم شایسته مدال افتخار مبارزه با تروریسم هستند

به گزارش دفاع پرس از قم، حمید مختصآبادی در اختتامیه جشنواره «شعر و داستان یک دقیقهای؛ حافظان حرم» که در سالن اجتماعات ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه مقام شهادت و شهید فوق آن چیزی است، که در تصور ما میگنجد، اظهار داشت: مدافعان حرم به مرتبهای میرسند که آرزوی امیرالمومنین(ع) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدافعان حرم به حضرت ابوالفضلالعباس(ع) اقتدا کردهاند، اضافه کرد: عمل مدافعان حرم تأسی به ابوالفضلالعباس(ع) در دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) در عاشورا است؛ آن حضرت دارای بصیرت نافذ و ایمان خالص بود.

مختصآبادی یادآور شد: مدافعان حرم در قالب نیروهای زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حزبالله لبنان در جوار عقلیه بنیهاشم و یا در عراق با تروریستها میجنگند؛ به همین علت دارای بصیرت نافذ و ایمان قوی هستند.

وی با اشاره به اینکه روحیه مدافعان حرم با وجود هجمههای سنگین فرهنگی بسیار مثالزدنی است، خاطرنشان کرد: در چنین فضایی که با انواع تهاجمات فرهنگی روبهرو هستیم وجود چنین فرزندانی باعث افتخار، و نقش خانواده ایشان از اهمیت بسیار والایی برخوردار است.

این مقام نظامی با بیان اینکه رفتار و عمل مدافعان حرم اعجازگونه است، مطرح کرد: با تلاش مدافعان حرم توطئههای استکبار جهانی در منطقه زمینگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه نقشه خاورمیانه جدید بعد از 11 سپتامبر به خسران و شکست انجامید، اضافه کرد: دشمنان برای جبران خسران خود، داعش را بهوجود آوردند و اینکه گفته میشود داعش را آمریکا بهوجود آورده، شعار نیست.

مختصآبادی به افشاگری ترامپ در مورد ایجاد داعش توسط آمریکاییها یاد کرد و گفت: آمریکا خدمتی به خط مقاومت کرد که با گذشت دهها سال امکانپذیر نبود؛ زیرا اشتباه آنها ایستادگی گروههای مختلف خط مقاومت با یک عقیده و ایمان در کنار یکدیگر را به دنبال داشته است.

وی گفت: امروز منطقه غرب آسیا سراسر نشان از اقتدار نظام اسلامی است و پرچمی که امام بزرگوار برافراشت امروز به دست امام خامنهای به اهتزاز درآمده است و افتخار داریم بهعنوان نیروی قدس در خط مقدم این جریان در کنار فاطمیون، زینبیون و حیدریون در مقابل هجوم تروریسم کور و جنایتکاران پشتیبان تروریستها ایستادهایم.

مختصآبادی با تاکید بر اینکه عمل مدافعان حرم دفاع از کل بشریت است، اظهار داشت: این تروریسم اگر جان بگیرد به هیچ یک از ابناء بشر رحم نمیکند و عمل مدافعان حرم فقط دفاع از حرم و تشیع نیست.

این مقام مسئول در نیروی قدس با اشاره به اینکه دفاع مدافعان حرم دفاع از بشریت است، بیان کرد: داعش اگر مجال پیدا کند اروپا را به آتش و خون میکشد و اروپا مدیون مدافعان حرم است؛ زیرا بدون مدافعان حرم اکنون کشورهای اروپایی جولانگاه داعش بود.

وی با بیان اینکه باید به مدافعان حرم مدال افتخار مقابله با تروریسم را اهدا کرد، افزود: برگزاری چنین جشنوارههای فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت دارای ارزش بسیاری است؛ که امیدواریم که بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار