مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی:

پنج فیلمنامه جدید در دستور کار خانه انیمیشن/ تکنیک‌ها را فراگرفته‌ایم

مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی گفت: پنج فیلمنامه جدید در دستور کار خانه انیمیشن قرار دارد.
کد خبر: ۹۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ - 31August 2016

پنج فیلمنامه جدید در دستور کار خانه انیمیشن/ تکنیک‌ها را فراگرفته‌ایم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری «خانه پویانمایی انقلاب اسلامی» به مدیریت محمدامین همدانی نهم شهریورماه در نخلستان «سازمان هنری رسانهای اوج» برگزار شد.

همدانی در ابتدای این نشست اظهار داشت: خانه پویانمایی انقلاب اسلامی با دغدغهمندی در حوزه انتقال پیام و با استفاده از ابزارهای نوین رسانهای از نیمه دوم سال 90 آغاز به کار کرد و مأموریت اصلی آن اعتلای سطح انیمیشن متعهد کشور بوده؛ چراکه در این حوزه غفلت بسیاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفتهای انیمیشن کشور در سالهای اخیر گفت: در حال حاضر مرحلهای را میگذرانیم که خیلی از کشورها از آن عبور کردهاند و برخی از ما عقبتر هستند. ما در مرحله تسلط به ابزار تکنیکی هستیم.

مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی افزود: رشد تکنیک در انیمیشن ما سرعت بالایی دارد. ما سریع به تکنیک روز دنیا نزدیک شدیم و در حال رسیدن به آن هستیم؛ اما همه چیز تکنیک نیست. حال اینکه این تکنیک چگونه در اختیار هنر قرار گیرد و به صورتی چشمنواز به نظر مخاطبان برسد، مهم است.

همدانی خاطرنشان کرد: در حوزه سینمای انیمیشن اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است. ما از نظر محتوا، مضمون و هنر در حال تجربه کردن هستیم. من مطمئنم که اثر بعدی کارگردان «شاهزاده روم» کار بهتری خواهد شد و تیم سازنده «فهرست مقدس» با کسب تجربه از ساخت و میزان بازخورد اکران این انیمیشن، اثر بهتری خواهد ساخت.

وی در پایان با اشاره به آخرین تولیدات خانه پویانمایی انقلاب اسلامی گفت: پنج فیلمنامه جدید در دستور کار خانه انیمیشن است؛ که در حال انجام مقدمات تولید آن هستیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها