روایت دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری در شبکه مستند

دو قسمت جدید از مجموعه «روایت دیدار» به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری از جمله خانواده شهید «مصطفی صدرزاده» و «شهید مسعود عسگری» می‌پردازد.
کد خبر: ۹۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ - 31August 2016

روایت دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری در شبکه مستند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دو قسمت جدید از مجموعه «روایت دیدار» آماده پخش شده که مربوط به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدای هفتم تیر و مدافع حرم در پنجم تیرماه 95 است. در این دو قسمت بر پخش تصاویری از این دیدار و زندگی خانواده دو تن از این شهدا تمرکز کرده و با خانواده هایشان گفتوگو میکند.

قسمت اول «روایت دیدار» مربوط به دیدارخانواده شهید «مصطفی صدرزاده»  با «مقام معظم رهبری» است که توسط «سیدمهدی مویدی» تولید شده است.

به گفته مویدی، از آنجایی که اجازه نمیدادند صدرزاده به عنوان داوطلب آزاد برای دفاع از حرم شرکت کند، او به مشهد میرود، خود را به عنوان داوطلب افغانستانی معرفی می کند و به جبهههای نبرد با داعش و تروریستهای سوریه میرود. او پس از اثبات لیاقت خود، به فرماندهی یکی از گردانهای تیپ فاطمیون میرسد و در یکی از نبردها شهید میشود.

در این مستند با همسر این شهید گفتوگو میشود که پنجم تیر ماه 95 در دیدار با رهبر معظم انقلاب حضور داشته است. از «شهید صدرزاده» دو فرزند؛ یک پسر یک سال و نیمه و یک دختر 7 ساله برای او به یادگار مانده است.

«روایت دیدار» به پخش بخشهایی از آنچه که در دیدار گذشت به همراه روایتهایی از زندگی «شهید صدرزاده» و تصاویر مجاهدتهای او در صحنه نبرد میپردازد. این قسمت پنجشنبه 11 شهریور ساعت 22:30 از شبکه مستند روی آنتن میرود و جمعه 12 شهریور ساعت 15:30 بازپخش میشود.

قسمت دوم از این مجموعه که به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدای مدافع حرم اختصاص دارد توسط محمد هادی نعمت اللهی ساخته شده است و به شهید «مسعود عسگری» میپردازد.

در این مستند که با تصاویری از «حضور زهرا نبیلو» مادر این شهید در حسینیه امام خمینی (ره) و دیدار با مقام معظم رهبری آغاز میشود، فیلمبردار با دوربین به منزل شهید میرود و تا سر مزار با مادر او همراه میشود.

نبیلو به زندگی فرزندش از بدو پیوستن به تشکل مردمی بسیج و عشق و ارادت به انقلاب و اهل بیت(ع) میپردازد و سخنان او تا زمان شهادت و تشییع پیکر فرزندش را دربرمیگیرد.

همچنین مصاحبهای در حسینیه امام خمینی (ره) با مادر این شهید انجام شده که او این دیدار با مقام معظم رهبری را مدیون فرزندش میداند.

همچنین بخشی از بیانات مقام معظم رهبری پخش میشود که می فرمایند: «در صف اول رشادتها شهدا هستند، پشت سرشان خانواده هایشان».

این قسمت از روایت دیدار جمعه 12 شهریور ساعت 22:30 از شبکه مستند روی آنتن میرود و شنبه 13 شهریور ساعت 15:30 بازپخش میشود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار