به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان؛

یادواره شهدای دانش‌آموز یمن در قم برگزار شد

یادواره شهدای دانش‌آموز یمن با عنوان «یمن تنها نمی‌ماند» به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قم، در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ - 31August 2016

یادواره شهدای دانش‌آموز یمن در قم برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از قم، یادواره بزرگداشت 27 دانشآموز یمنی که اخیرا در بمبارانهای رژیم صهیونیستی آل سعود به شهادت رسیدهاند، به همت اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان و با حضور امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی و یکی از اعضای فعال انصارالله یمن برگزار شد.

در این مراسم دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان با بیان اینکه رژیم آل سعود دارای ارتش اجارهای از کشورهای مختلف است، عنوان کرد: این کشور هرگز توان مقابله زمینی با ارتش یمن را ندارد؛ لذا با حملات هوایی به کشتار زنان و کودکان روی آورده است.

یکی از فعالان سیاسی انصارالله یمن هم با تشکر از تشکیل این یادواره، آن را تسکینی برای خانواده شهدای یمنی دانست و افزود: شما دانشآموزان قدر کشور و امنیت و رهبر خود را بدانید.

یکی از دانشجویان یمنی در این مراسم با قرائت بیانیهای حمایتهای رژیم صهیونیستی و آمریکا از دولت وحشی عربستان را محکوم کرد.

قرائت بیانیه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان، تقدیر از میهمانان یمنی و نوحهخوانی یکی از دانشآموزان یمنی در رثای سرور و سالار شهیدان، بخشهای دیگری از یادواره شهدای دانشآموز یمن بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها