سردار اثباتی در یادواره شهدا عملیات کربلای 2:

اقتدار انقلاب اسلامی به شهداست/ تسخیر منطقه توسط ایران بدون عبور از مرزها

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح، اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون ایثار شهدا دانست و گفت: فرهنگ شهادت‌طلبی انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه، عراق، یمن و ... گسترش پیدا کرده و این نکته کلیدی موفقیت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ - 01September 2016

اقتدار انقلاب اسلامی به شهداست/ تسخیر منطقه توسط ایران بدون عبور از مرزها

به گزارش دفاع پرس از گیلان، سردار بهروز اثباتی عصر روز گذشته در سی امین یادواره سردار شهید حاج محمود قلیپور (رئیس ستاد لشکر قدس گیلان در دفاع مقدس) و 198 شهید عملیات کربلای2 در گلزار شهدای رشت با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم و با اشاره به جمله مقام معظم رهبری  که «گیلانیان در کربلای دو، عاشورای دومی آفریدند»، اظهار داشت: گیلانیان در هشت سال دفاع مقدس دین خود را نسبت به انقلاب و جنگ تحمیلی ادا کردند و درعملیاتهای بزرگ همانند کربلای دو و پنج رشادتهای فراوانی از خود بر جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه تا ابد نام شهدا  بر تارک دنیا میدرخشد، افزود: با نگاهی به منطقه مشاهده میکنیم صحنههای بسیار پیچیدهای در غرب آسیا رقم خورده است و عملکرد کشور خود فروخته عربستان و تفاوت در رفتار ترکیه نشان میدهد صحنه روشن نیست.

اثباتی با اشاره به اینکه اتفاقی که امروز در دنیا بهویژه در منطقه افتاده نشان میدهد انقلاب اسلامی تمام معادلات جهانی را بههم ریخته است اظهار داشت: تمام جریانها برای در دست گرفتن قدرت در منطقه حضور پیدا کردهاند.

وی ادامه داد: منشأ قدرت برای کشورهای منطقه مهم است و عربستان با پول قدرتنمایی میکند.

اثباتی با تصریح بر اینکه عربستان دبیرکل سازمان ملل متحد را با پول خرید، افزود: روسیه بر مبنای جغرافیا در منطقه میجنگد و براساس ژئوپلیتیک منطقه در سوریه حاضر شده است.

فرمانده قرارگاه فضای سایبری ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: قدرت آمریکا براساس تکنولوژی بوده و بر این مبنا در منطقه حاضر شده است.

وی گفت: دعوای دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بر سر ایران است که چگونه میخواهند با کشور ما رفتار کنند.

اثباتی با بیان اینکه امام (ره) فرمود «شهدا منشأ قدرت انقلاب اسلامی هستند»، خاطرنشان کرد: ایران بدون اینکه از مرزهای خود عبور کند منطقه را تسخیر کرده است.

وی با تصریح بر اینکه حضور مردم ایران در صحنه مشکلی است که دشمنان آن را درک کردهاند، اضافه کرد: دشمن نمیتواند شهدا که منشأ قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، را درک کنند.

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: شهدا در زندگی ما اثر میگذارند و دشمن این موضوع را نمیفهمد.

وی با اشاره به اینکه خداوند خوف و حزن را از شهدا گرفته است، یادآور شد: شهدا در مقام بازی با عشق هستند و از تمام وجود خود میگذرند.

وی افزود: از یکهزار و 400 سال پیش شهادت در فرهنگ ما وجود دارد و فرهنگ عاشورایی و ابوالفضل عباس(ع) به کشورهای اروپایی کشانده شده است.

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح منشأ قدرت انقلاب اسلامی را فرهنگ شهادتطلبی دانست و گفت: فرهنگ شهادتطلبی انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه، عراق، یمن و ... گسترش پیدا کرده و این نکته کلیدی موفقیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اجر کار برای شهدا همانند شهادت است، اظهار کرد: اقتدار انقلاب اسلامی به شهدا است؛ خداوند به کمتر امتی توفیق شهادت داده و باید قدر این نعمت را بدانیم وزندگانی  سرداران به نامی چون قلی پورها الگوی بسیار خوبی برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم باشد.

در پایان مراسم  برادر عارفی یکی از مداحان استان به مداحی پرداخت و  حاضران با سینه زنی و عزاداری یاد و نام شهدا را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

گفتنی است؛ سردار شهید حاج محمود قلی پور رئیس ستاد لشکر قدس  درعملیات کربلای 2 در منطقه حاج عمران در تاریخ 10 شهریور 1365 در سن سی و سه سالگی و با داشتن دو فرزند دختر به مقام شهادت نائل  آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها