معاون وزیر کشور عراق

داعش سلاح کافی برای حمله به بغداد را دریافت کرده بود

معاون وزیر کشور عراق گفت: سلاح هایی که گروهک دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در اختیار داشت، برای حمله به بغداد و به شکست کشاندن روند سیاسی کشور کافی بود.
کد خبر: ۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸ - 20January 2014

داعش سلاح کافی برای حمله به بغداد را دریافت کرده بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از العالم، "عدنان الاسدی" با بیان اینکه داعش، به طور متناوب کمک مالی گسترده ای و در حدود میلیون ها دلار دریافت می کند ، افزود: این گروه سلاح کافی برای حمله به پایتخت عراق و به شکست کشاندن روند سیاسی در این کشور را دریافت کرده بود.

الاسدی گفت: این بار درگیری با گروه های تروریستی در استان الانبار سرنوشت ساز خواهد بود.

وی تصریح کرد: این تشکیلات برای برپایی امارت اسلامی و سپس حرکت به سوی بغداد تلاش می کرد؛ اما ارتش توانست طرح برپایی امارت مذکور را با شکست مواجه کند.

الاسدی گفت: نیروهای امنیتی عراق موفق شدند مسیر(العظیم – بغداد) را که تروریست ها پس از بسته شدن مسیر(فلوجه - بغداد) از آن برای انتقال خودروهای بمبگذاری شده به بغداد استفاده می کردند، شناسایی و همه اعضای گروهی را که مسئول انتقال این خودروها بودند هم بازداشت کنند.

معاون وزیر کشورعراق با تأکید بر بازگشت آرامش و زندگی عادی به شهر الرمادی و اذعان به حضور داعش در شهر فلوجه خاطرنشان کرد: جنگ با گروههای تروریستی در استان الانبار این باره سرنوشت ساز خواهد بود.

"احمد الدلیمی" استاندار الانبار دیروز شنبه اعلام کرد حمله نیروهای امنیتی به شهر فلوجه برای پاکسازی آن از داعش، پس از پایان عملیات در الرمادی آغاز خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها