نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

روحانیون طلایه داران فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه هستند

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی گفت: طلاب و روحانیون در واقع پرچم داران و طلایه داران فرهنگ اصیل اسلامی و مروجین دین مبین اسلام در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ - 02September 2016

روحانیون طلایه داران فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه هستند

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیتالله قربانعلی دری نجف آبادی در جمع خواهران حوزه علمیه امام صادق(ع) با اشاره به رسالت سنگین قشر روحانی در جامعه اظهار کرد: حفظ و حراست از مرزهای فکری و معنوی و همچنین اخلاقی در جامعه اسلامی از جمله وظایف خطیر و سنگینی است که بر عهده روحانیان و دانش آموختگان مکتب حوزوی است که این را میتوان رسالتی سنگین و خطیر بر شانههای آنها تلقی کرد.

وی افزود: معرفی آثار و برکات مربوط به انقلاب اسلامی و همچنین اهداف و آرمانهای امام راحل باید توسط طلاب برای قشر جوان جامعه بازگو شده و این فرهنگ منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان نسل جوان امروزی دارای سوالات و شبهات بسیاری است که ضروری است پاسخ صحیح و عالمانهای به آنها داده شود.

آیتالله دری نجف آبادی با اشاره به وظایف طلبههای خواهر در جامعه گفت: زنان تشکیل دهندگان نیمی از قشر جامعه و همچنین مادران و تربیت کنندگان نسلهای بعدی هستند که از این رو طلبههای خواهر رسالت سنگینی در حیطه ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و تشویق زنان به این حیطه بر عهده دارند.

وی ادامه داد: قشر روحانی جامعه باید با الگوپذیری از علمای بزرگ در مسیر ترویج و تبیین آموزههای دینی حرکت کرده و سیره اهل بیت (ع) را ترویج دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار