نماینده مردم قم در مجلس:

در تحقق اصول اقتصاد مقاومتی تنها راه درمان معضلات کشور است/ آنهایی که چوب حراج به بیت‌المال مردم زدند چه شدند؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در تحقق اصول اقتصاد مقاومتی که تنها راه درمان معضلات کشور است رهبری فریاد مقابله با فقر و فساد و تبعیض را می‎دهند و امروز مردم توقع و انتظار دارند که ببینند آنهایی که چوب حراج به بیت‌المال مردم زدند و حقوق‌های نجومی را دریافت کردند چه شدند.
کد خبر: ۹۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ - 02September 2016

در تحقق اصول اقتصاد مقاومتی تنها راه درمان معضلات کشور است/ آنهایی که چوب حراج به بیت‌المال مردم زدند چه شدند؟

به گزارش دفاع پرس از مازندران،حجتالاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در یادواره شهدای روستای آزادمون  محمودآباد و گرامیداشت یاد و خاطره علامه محمد دشتی مفسر بزرگ نهجالبلاغه که با حضور خانوادههای معظم شهدا، ائمه جمعه محمودآباد، سرخرود، مرودشت و فارس، نماینده مردم محمودآباد در مجلس و مردم ولایتمدار منطقه در مسجد روستای آزادمون از بخش مرکزی محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم برای فهم ما موضوع معنوی و غیرمحسوس شهادت را از باب تشبیه معنوی و محسوس به یک معامله تشبیه میکند و همه افراد جامعه با آن سروکار دارند.

وی افزود: خداوند شهادت را به یک معامله تشبیه میکند و همه این شرایط را در آیه 111 سوره توبه بیان داشت که خداوند نخستین مدال افتخار را بر سینه شهید نصب میکند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  خداوند وقتی به شهید مدال ایمان میدهد از پیدا و پنهان شما آگاه است و به خاطر مؤمن بودن این مدال را میدهد ولی شهید در معامله با خدا هرچه دارد را میدهد و کالای مورد معامله تمام هستی اوست و قیمت آن کالا بهشت است.

این مسئول درباره جایگاه شهید از نگاه حضرت علی(ع) و پیامبر اکرم(ص)، افزود: حضرت علی(ع) فرمودند برای رضای خدا بجنگید و عظمت و سربلندی را برای وارثان خود به ارث بگذارید تا آنها بگویند که ما فرزند شهید و رزمنده هستیم و رسول اکرم(ص) تا جایی از مقام شهید فرمودند که هر شهید 70 نفر را شفاعت میکند.

حجتالاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه اگر شهدا نبودند امروز ما چیزی نداشتیم، تصریح کرد: در روایات ما جامعه را مدیون دو جایگاه میدانند یکی علما و دیگری شهدا هستند که علما پای اصول و ارزشها میایستد و با قلم زدن و بیان مسائل مردم را از سرچشمه زلال اهل بیت(ع) سیراب میکنند و دیگری شهدا هستند که در راه خدا مجاهدت میکنند و هرچه داریم از برکت آنهاست که همه چیز را پای دین در طبق اخلاص گذاشتند.

وی درباره چگونگی پیدایش جنگ از سوی صدام و هدف جبهه استکبار، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بهعنوان امالقرای کشورهای اسلامی است و اگر بعثیها و اکنون داعشیها بر کشور مسلط میشدند وضعیت برایمان بدتر از عراق میشد و دشمن با دو هدف سقوط نظام اسلامی و تجزیه کشور دست به حمله و تجاوز به ایران زد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دنیای استکبار و نظام سلطه بارها اعلام کردند که بعد از برجام مسئله حقوق بشر و مسئله موشکی ایران در دستور کار است و امروزه بعضیها میآیند و گورهای منافقان را باز میکنند و اشک تمساح برای آنها میریزند تا چهره آنها را مظلوم نشان دهند که خوراک حقوق بشری برای صدور قطعنامه بر علیه ایران شود.

این مسئول ادامه داد: ایران 16 هزار و 800 شهید ترور تقدیم اسلام و انقلاب کرد و ما کم هزینه ندادیم و دشمنان در کنار گروهکهای مزدور ما را تحریم اقتصادی و بایکوت سیاسی کردند و جنگ ناخواسته را بر ما تحمیل کردند و در اصل ما با دنیا جنگیدیم.

حجتالاسلام ذوالنور درباره ولایتپذیری مردم و اوضاع کشور در شرایط کنونی، گفت: امروز هر جریانی که ولایت را تضعیف کند در صدر برنامههای دشمن قرار دارد چون میدانند که اگر وجود ولایت نبود تا به امروز هزار بار از راه تهدید و تطمیع میتوانستند مسئولان کشور را به جای دیگری ببرند و انقلاب را از مسیر خودش خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقق اصول اقتصاد مقاومتی که تنها راه درمان معضلات کشور است رهبری فریاد مقابله با فقر و فساد و تبعیض را میدهند و امروز مردم توقع و انتظار دارند که ببینند آنهایی که چوب حراج به بیتالمال مردم زدند و حقوقهای نجومی را دریافت کردند چه شدند؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مردم منتظر هستند تا گزارش برخورد را ببینند، گفت: اینکه چرا فساد و تبعیض وجود دارد دل مردم را شکسته و دردمند میکند و باید در تحقق عوامل رهبری یک عزم جزمی داشته باشیم و مسئولان نظام نسبت به اطاعت از اوامر رهبری و دغدغههای ایشان در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها