تحولات سوریه؛

تداوم پیشروی ارتش سوریه در حومه حلب/ ارتش سوریه 25 عنصر تروریستی را به هلاکت رساند

ارتش سوریه و متحدان آن موفق شدند، جاده امدادرسانی به تروریست‌ها بین پروژه 1070 و دانشکده‌های نظامی در جنوب حلب را قطع کنند.
کد خبر: ۹۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ - 02September 2016

تداوم پیشروی ارتش سوریه در حومه حلب/ ارتش سوریه 25 عنصر تروریستی را به هلاکت رساند

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس، ارتش سوریه در ادامه درگیریهای سنگین خود با گروههای تروریستی در نقاط مختلف این کشور موفق شد، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت برساند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری العهد، رزمندگان ارتش سوریه با عناصر تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» در حومه «قنیطره» به شدت درگیر شدند؛ که در این درگیری ارتش سوریه توانست شش تن از عناصر تروریستی را به هلاکت برساند.

از سوی دیگر عناصر تروریستی ارتش آزاد نیز با عناصر داعش در شهر مارع واقع در حومه شمالی حلب به شدت درگیر شدند؛ که در این درگیری پنج تن از عناصر ارتش آزاد کشته شد.

رزمندگان ارتش سوریه موفق شدند، جاده امدادرسانی به تروریستها بین پروژه 1070 و دانشکدههای نظامی را قطع کنند. همزمان جنگندههای روسیه و سوریه نیز مواضع و محور تحرکات تروریستها در همه خطوط درگیری را با هدف فرسایش توان و وارد ساختن خسارتهای بیشتر به آنها، بمباران کردند.

در حال حاضر درگیریها بین ارتش و گروههای تکفیری در 2 منطقه «العماره» و «الجمعیات» در حومه جنوبی حلب، متمرکز است.

ارتش سوریه با عناصر تروریستی موسوم به گروه «فیلقالشام» در حومه شمالی حماه درگیر شدند؛ که نیروهای ارتش سوریه موفق به کشتن هشت تن از عناصر این گره تروریستی شدند.

خبر دیگر اینکه به نیروهای ارتش سوریه با گروه تروریستی داعش در «دیرالزور» نیز به شدت درگیرشدند و در این درگیری دستکم 11 نفر از عناصر داعش به هلاکت رسید.

گزارشها حاکی از آن است که بعد از شکستهای سنگین گروههای تروریستی در حلب آنها تلاش میکنند جبهه جدیدی را در حومه شمالی حماه، باز کنند تا ارتش سوریه را از تمرکز به جبهه حلب باز دارند و همچنین از شدت فشاری که بر عناصر آنها تحمیل میشود، کم کنند.

بر همین اساس گروههای تروریستی به رهبری گروه تروریستی «جندالاقصی» نبردی موسوم به «مروان حدید» علیه ارتش سوریه در محورهای «البویضه»، «الزلاقیات»، و «حلفایا» در حومه شمالی حماه که چندی پیش ارتش سوریه تروریستها را از این مناطق بیرون رانده بود، آغاز کردند.

انتهای پیام /411

نظر شما
پربیننده ها