230 نفر در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم قم شرکت کردند

مسئول کمیته اطلاع رسانی مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: 230 تن از قرآن آموزان در رده سنی بزرگسالان در این دوره از مسابقات حضور دارند.
کد خبر: ۹۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸ - 02September 2016

230 نفر در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم قم شرکت کردند

به گزارش دفاع پرس از قم، مهدی قائم پناه با اشاره به جزئیات برگزاری مسابقات قرآن کریم در استان قم اظهار داشت: از بین دو هزار و 500 قرآن آموز که در مرحله شهرستانی شرکت کرده بودند، 230 نفر موفق به شرکت در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم شدهاند.

وی افزود: نفرات برتر به مرحله کشوری که در مهرماه در استان گیلان برگزار خواهد شد اعزام شده و در رشته های حفظ کامل قرآن کریم و جزء های مختلف و اذان به رقابت خواهند پرداخت.

قائم پناه با اشاره به طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان قم گفت: سازمان اوقاف و امورخیریه طرحی به عنوان تربیت حافظان قرآن کریم را در تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تربیت حافظان قرآن اجرایی کرده است که به تبع آن در استان قم نیز در حال انجام است.

وی بیان داشت: استان قم نیز این طرح را اجرایی کرده است تا بتواند در جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه قدم بردارد و از ظرفیت بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی با برگزاری دوره های آموزشی قرآن استفاده کند.

وی با اشاره به مراسم پایانی مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: این مراسم با تجلیل از نفرات برتر و در روز 13 شهریور ماه در آستان امامزاده سیدعلی(ع) برگزار می شود.

این دوره مسابقات از روز گذشته درقم آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار