نماینده قم در مجلس:

تامین امنیت ملی مهمترین آرمان شهیدان مدافع حرم است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان مدافع حرم حضرت زینب (س) در راستای دفاع از امنیت ملی کشور به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ - 02September 2016

تامین امنیت ملی مهمترین آرمان شهیدان مدافع حرم است

به گزارش دفاع پرس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه جنگ در سوریه و حلب درحقیقت دفاع از ارزش ها و امنیت ملی است، اظهار داشت: اگر جوانان ما امروز در سوریه در مقابل تروریست ها تا آخرین قطره خون ایستادگی می کنند، این پایمردی به خاطر حفظ کیان نظام اسلامی و حفاظت از امنیت و آرامش کشور در مقابل هر گونه تهدید خارجی است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که شهیدان مدافع حرم به شکلی کاملا غریبانه و مظلومانه به دست تکفیری های جنایت پیشه به فیض عظیم شهادت نائل می آیند، گفت: این شهدا با توجه به جمعیت انبوهی از مردم شهید پرور و مومن که برای بستن عهد و پیمان در مراسم تدفین آنها حضور پیدا کردند، نباید دیگر احساس غربت و مظلومیت کنند.

وی با بیان این که ملت ایران همواره عاشق شهادت و ولایت بوده و در مسیر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از هیچ گونه جانفشانی و فداکاری دریغ نمی کند، تصریح کرد: مردم ایران با توجه به اوضاع نا بسامان و نا امنی که مردم کشورهای منطقه در آن به سر می برند، امروز بیش از هر زمان دیگری قدر امنیت موجود در کشور را می دانند و همه شهیدان از جمله شهدای مدافع حرم را به عنوان تامین کنندگان اصلی این امنیت مورد ستایش و تقدیر قرار می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها