دعا کردم زودتر از من به شهدا محرم شود!

علی آقا نگاهی به من کرد و گفت: «اگر علاقه‌ای به من دارید و به خوشبختی من می‌اندیشید، لطف کنید از خدا برایم شهادت بخواهید».
کد خبر: ۹۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 03September 2016

دعا کردم زودتر از من به شهدا محرم شود!

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همسر شهید «علی تجلایی» در خاطرهای با اشاره به خواستهی شهید در زمان ازدواج میگوید: قبل از شروع مراسم عقد، علی آقا نگاهی به من کرد و گفت «شنیدم که عروس هرچه از خدا بخواهد، اجابتش حتمی است»، گفتم چه آرزویی داری؟ درحالیکه چشمان مهربانش را به زمین دوخته بود، گفت: «اگرعلاقهای به من دارید و به خوشبختی من میاندیشید لطف کنید از خدا برایم  شهادت بخواهید».

از این جمله تنم لرزید. چنین آرزویی برای یک عروس در استثناییترین روز زندگیاش بی نهایت سخت بود. سعی کردم طفره بروم؛ اما علی آقا قسم داد  که در این روز این دعا را در حقش بکنم، ناچار قبول کردم.

هنگام جاری شدن خطبه عقد هم برای خودم و هم برای علی طلب شهادت کردم و بلافاصله با چشمانی پر از اشک نگاهم را به علی دوختم؛ آثار خوشحالی در چهرهاش آشکار بود. مراسم ازدواج ما در حضور شهید «آیتالله مدنی» و تعدادی از برادران پاسدار برگزار شد. نمیدانم این چه رازی است که همه پاسداران این مراسم و داماد و آیتالله مدنی همه به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها