رئیس مرکز دانش‌پژوهان بنیاد شهید مطرح کرد؛

ضرورت برپایی نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد در قم

رئیس مرکز دانش‌پژوهان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نمایشگاه دستاوردهای نخبگان ایثار و شاهد باید برگزار شود زیرا در این نمایشگاه مقدمات حمایت از ایده‌ها دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ - 03September 2016

ضرورت برپایی نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد در قم

به گزارش دفاع پرس از قم، رحیم نریمانی ظهر امروز در اختتامیه طرح آموزشی «مدیریت فردا مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی» که در سالن جلسات ادارهکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه برای استفاده از نقش خانوادههای شهدا در جامعه باید برنامه مشخصی در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: کارگروه مشخصی فعالیتهای نخبگان شاهد و ایثارگر را ساماندهی و برنامهریزی میکند و طی سه سال اخیر با ایجاد ساختار سازمانی توانسته اطلاعات 7 هزار نفر از این قشر را در بانک اطلاعاتی جمعآوری کند.

وی اضافه کرد: بنیاد ملی نخبگان برای تعیین جامعه آماری خود دارای 10 شاخص بوده اما مرکز دانشپژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای 13 شاخص است که یکی از این شاخصها کارآفرینی به منظور تقدیر از کارآفرینان برتر و حامیان تولید و اشتغال است.

رئیس مرکز دانشپژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضا تفاهمنامه با بنیاد ملی نخبگان یاد کرد و گفت: بر اساس این تفاهمنامه مدیران بنیاد نخبگان ملی در استانها برای برنامهریزی نخبگان ایثار و شاهد با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استانها مشارکت میکنند.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبار صندوق نوآوری برای تجاریسازی ایدههای نخبگان شاهد و ایثارگر اختصاص داده میشود، تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای نخبگان ایثار و شاهد باید برگزار شود زیرا در این نمایشگاه مقدمات حمایت از ایدهها دنبال میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار