دریادار فدوی:

توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی ما در حوزه دفاعی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها طی سال‌های اخیر چندین جنگ منطقه‌ای را به راه انداخته‌اند تا از نتایج و پیروزی حاصل از آن برای شروع یک جنگ نظامی علیه ما استفاده کنند
کد خبر: ۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵ - 20January 2014

توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی ما در حوزه دفاعی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دریادار پاسدار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه درجریان بازدید و تقدیر از تلاشهای مجموعه رزمندگان، فرماندهان، کارشناسان و مدیران "مجموعه موشکی عاصف" بر لزوم حفظ و تقویت توان و آمادگی برای انجام مأموریتها و راهبردهای امنیتی و دفاعی نظام مقدس اسلامی تأکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در جمع فرماندهان و رزمندگان گروه موشکی عاصف خاطر نشان کرد: مشکل ما با استکبار جهانی و در صدر آن با نظام سیاسی حاکم بر آمریکا، مشکل سیاسی و اقتصادی نیست؛ بلکه اصل دعوای ما به ماهیت حق و باطلی این دو جریان بر میگردد.

وی افزود: باطل، حق را بر نمیتابد و حق نیز تا زمانی از ماهیت حقانیت برخوردار است نمیتواند با باطل کنار بیاید.

سردار فدوی گفت: آمریکاییها طی سالهای اخیر چندین جنگ منطقهای را به راه انداختهاند تا از نتایج و پیروزی حاصل از آن برای شروع یک جنگ نظامی علیه ما استفاده کنند، اما پیامد این جنگها چیزی جز ناکامی برای آنان و تقویت توان بازدارندگی برای ما به همراه نداشته است.

وی با اشاره به نقش نیروی دریایی سپاه در ایجاد قدرت بازدارندگی، برخی از مؤلفههای توانمندی این نیرو را برشمرد و افزود: توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفههای توانمندی و توان بازدارندگی ما در حوزه دفاعی و امنیتی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار