رئیس سازمان ورزش بسیج ورزشکاران:

ورزشکاران از حالا برای المپیک توکیو تلاش کنند

رئیس سازمان ورزش بسیج ورزشکاران با بیان اینکه تا المپیک بعدی فرصتی نیست، گفت: ورزشکاران از حالا برای المپیک توکیو تلاش کنند.
کد خبر: ۹۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ - 07September 2016

ورزشکاران از حالا برای المپیک توکیو تلاش کنند

به گزارش دفاع پرس از مازندران،کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج ورزشکاران عصر امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران مازندرانی المپیک ریو که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: از همه ورزشکارانی که مدال آوردند و همینطور کسانی که در این مسابقات زحمت کشیدند قدردانی و تشکر میکنم.

وی با بیان اینکه تا المپیک بعدی فرصتی نیست، افزود: باید برای المپیک چهار سال بعد از همین الان شروع کنیم

رئیس سازمان ورزش بسیج ورزشکاران با اشاره به مسائل اعتقادی خاطرنشان کرد: قدرت ایمان و تقوا در وجود ما میتواند کمک زیادی به انسان بکند.

این مسئول با اظهار اینکه ظرفیتهای زیادی در کشور وجود دارد، بیان کرد: تنوع آب و هوایی و تیپهای بدنی در راستای قدرتی و استقامتی بودن تأثیر دارد که میتواند جایگاه ایران را بالا ببرد.

یزدانی اضافه کرد: امیدواریم که با تلاش  قهرمانان ورزشکار و با مدیریت و یکپارچگی، همدلی و انسجام ورزش کشور شاهد جایگاه بهتری در المپیک ریو باشیم.  

در ادامه این برنامه داوود آذرنوش رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج اظهار کرد: ورزشکاران کشور در کنار قهرمانی روحیه پهلوانی و اخلاق را هم رعایت کردند

داوود آذرنوش با بیان اینکه اخلاق ورزشکاران در کنار مدالهایشان عالی بود، افزود: بهعنوان بیننده بازیها از دیدن ورزشکاران و روحیه پهلوانی آنها لذت بردم.

وی با اشاره به اینکه از هشت مدال المپیک سه مدال برای مازندران بود، گفت: در کشور 5 هزار شهید ورزشکار داریم که اسماعیل اعلمی شهید شاخص کشوری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار