نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ظرفیت‌های مفید فضای مجازی مورد توجه طلاب قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فراگیران علوم دینی و طلاب می‌توانند از ظرفیت‌های فضای مجازی در مسیر ترویج و گسترش آموزه‌های دینی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳ - 08September 2016

ظرفیت‌های مفید فضای مجازی مورد توجه طلاب قرار گیرد

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم آغاز فعالیت حوزه علمیه برادران ساوه با اشاره به ویژگی استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی مهد پرورش دانشمندان، علماء و فضلای بسیار است که توانسته در دامان خود فرهیختگان بسیاری را در حوزه های مختلف علمی، دینی و فرهنگی تربیت کند امام خمینی(ره) نمونه ای بارز از این افراد است.

وی افزود: وجود حوزه های علمیه در کشور در واقع مکانی برای انجام فعالیت های معنوی و کسب آمادگی برای ظهور حضرت بقیه الله است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ترویج فرهنگ و اسلام ناب محمدی(ص) در واقع با وجود حوزه های علمیه محقق می شود که می تواند نقش بسزایی در این راستا داشته باشد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به تعداد طلاب موجود در استان مرکزی گفت: در حال حاضر تعداد 8 مدرسه پیش حوزوی در استان مرکزی وجود دارد و نزدیک به چهار هزار طلبه خواهر و برادر مشغول فراگیری علوم اسلامی و دینی هستند.

وی ادامه داد: در ارتباط با فعالیت حوزه های علمیه خواهران نیز، خوشبختانه در سال های اخیر رونق ویژه ای گرفته اند و توانسته اند در مسیر ترویج و گسترش علوم دینی و اسلامی فعالیت های مثبت و موثری را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها