دیدار دوجانبه هیئت های ایرانی و روسی در وین برگزار شد

معاون وزیر خارجه روسیه قبل از آغاز رسمی مذاکرات ایران و 1+5 با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸ - 18February 2014

دیدار دوجانبه هیئت های ایرانی و روسی در وین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ریانووستی، "سرگی ریابکوف" معاون وزیر خارجه روسیه و رئیس هیئت نمایندگای این کشور در مذاکرات هسته ای وین امروز (سه شنبه) صبح  با حضور در محل اقامت "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان با وی دیدار و در مورد مذاکرات پیش رو تبادل نظر کرد.

ریابکوف در این دیدار ضمن اشاره به پیچیدگی مذاکرات پیش رو و مشکلات موجود از سیاست امریکا در اعمال تحریم ها علیه ایران انتقاد کرد و افزود: تحریم های جدید نه تنها کمکی به پیشبرد مذاکرات نمی کند بلکه باعث گسترش فضای بی اعتمادی و ایجاد مشکلات بیشتر در مسیر دستیابی به توافق می شود.

وزیر خارجه کشورمان نیز در این دیدار ضمن اعلام تصمیم و هدف ایران در جدیت در مذاکرات اظهار امیدواری کرد طرفین بتوانند به توافقی نهایی در مورد اختلافات موجود دست یابند.

گفتنی است پیش از دیدار با ریابکوف، ظریف در یک صبحانه کاری با وزیر خارجه اتریش به عنوان میزبان مذاکرات شرکت کرده و در مورد مذاکرات هسته ای گفتگو و تبادل نظر کردند.

شایان ذکر است طبق برنامه اعلام شده قرار است پیش از آغاز رسمی مذاکرات در امروز ظهر، دیداری نیز میان ظریف و رئیس جمهور اتریش برگزار شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار