سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین:

شهدای ترور، سند مظلومیت ایران هستند/ منافقین به خاطر اعلام وجود دست به کارهای کثیف می زنند

وقتی به رسانه های غربی نگاه می کنیم، می بینیم که چطور اطلاعات و حرف های غلط و بی اساس خود را در بوق و کرنا کرده و به خورد مردم جهان می دهند و این در شرایطی است که ایران، بعد از انقلاب اسلامی نقطه اصلی آنها برای ترور بوده و بی شک، گروهک منافقین و کشورهایی که حامی این گروهک هستند برای رسیدن به اهدافشان به پرورش تروریست پرداخته اند.
کد خبر: ۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶ - 22July 2013

شهدای ترور، سند مظلومیت ایران هستند/ منافقین به خاطر اعلام وجود دست به کارهای کثیف می زنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ترور پدیده تازهای نیست، بلکه میتوان گفت بشر قرون متمادی است که با ترور دست و پنجه نرم میکند. در طول تاریخ، انسان ها برای ترساندن یکدیگر از ترور بهره جستهاند. تاریخ آکنده از اقدامات تروریستی است که جان بیگناهان بیشماری را گرفته، زندگی آنان را به خطر انداخته، امنیت خاطرشان را برهم زده و در زندگیشان اختلال ایجاد کرده است.

ایران از جمله کشورهاییست که در دهه های اخیر به شدت مورد حمله تروریست ها قرار گرفته و قربانیان زیادی نیز داده است.

برهمین اساس قرار است کنگره ای برای بزرگداشت شهدای ترور در شهریور ماه در تهران برگزار شود و با همین بهانه به سراغ سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین رفتیم تا دیدگاه های ایشان را در مورد ترور، تروریسم و کنگره آتی جویا شویم.

***

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروزه خیلی جدی با ترور و تروریسم مواجهایم و علاوه بر همان داستان دراز تاریخی استفاده از زور و خشونت و ترور برای رسیدن به اهدافی خاص، اکنون گروههایی نیز وجود دارند که هدفشان دین اسلام است و در همین راستا دست به اعمال خشونتآمیز میزنند، گفت: همین امر دستمایهای شده است که صاحبان زر و زور و تزویر جهانی، که دستگاههای تبلیغاتی، رسانهها و مجامع بینالمللی را در دست دارند، هر روز بیش از پیش برای منحرف کردن افکار عمومی، اسلام را به تروریستپروری متهم کرده و آن را به عنوان ایدئولوژی جنگ، خشونت و ترور به افکار عمومی جهانیان، معرفی کنند.

سردار نقدی به کنگره بزرگداشت 17000شهید ترور که قرار است در شهریورماه در تهران برگزار شود اشاره کرد و ادامه داد: حالا دنیا می تواند به عینه و با آمار و ارقام مستند ببیند که ایران چطور قربانی ترور شده است و دست پرورده های غربی ها چطور زندگی مردم مظلوم را هدف قرار داده و به آتش می کشند.

وی ارزش بالا و تاثیر گذاری این کنگره را مورد تاکید قرار داده و تصریح کرد: وقتی به رسانه های غربی نگاه می کنیم، می بینیم که چطور اطلاعات و حرف های غلط و بی اساس خود را در بوق و کرنا کرده و به خورد مردم جهان می دهند و این در شرایطی است که ایران، بعد از انقلاب اسلامی نقطه اصلی آنها برای ترور بوده و بی شک، گروهک منافقین و کشورهایی که حامی این گروهک هستند برای رسیدن به اهدافشان به پرورش تروریست پرداخته اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین از کلیه مسئولین خواست به برگزارکنندگان کنگره بزرگداشت 17000شهید کمک کنند و ادامه داد: ما نباید دست روی دست بگذاریم و بنشینیم و ببینیم که دنیا در مقابل ترور دانشمندان و بزرگان دین و مسئولان مملکتی ایران چه واکنشی نشان می دهند. کاملا مشخص است که آنها چه کار می کنند، بی تفاوت به کارشان ادامه می دهند.

وی گروهک منافقین را یک گروه شکست خورده و سرخورده و از بین رفته معرفی کرد و گفت: منافقین مانند شخصی می مانند که تمام وجودش را سرطان گرفته و فقط می تواند نفس بکشد و دیگر قدرت هیچ کاری ندارد و فقط بخاطر اعلام وجود، دست به کثیف ترین کارها می زند.

سردار نقدی در پایان از تمام برگزارکنندگان کنگره تشکر و تاکید کرد: با ادامه برگزاری چنین کنگره هایی علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره بزرگانی که قربانی ترور شده اند، جنایات و دشمنی های گروهک منافقین را نیز برای نسل های آینده بازگو میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار