غلامرضا کرمی:

چرا مدعیان حقوق بشر چیزی نمی بینند و نمی شنوند و نمی گویند؟

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین نمی دانند چه می خواهند و برای چه هدفی کار می کنند به همین دلیل از جاسوسی و خیانت به این آب و خاک گرفته تا حذف فیزیکی اندیشمندان و دانشمندان ایران، آب بر آسیاب دشمنان می ریزند.
کد خبر: ۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴ - 23July 2013

چرا مدعیان حقوق بشر چیزی نمی بینند و نمی شنوند و نمی گویند؟

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ایران را باید بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا دانست. کشوری که در این راه رییس جمهور و وزیر و دانشمندان زیادی را از دست داده و همچنان نیز مورد هدف و زیر ذره بین گروهک های تروریستی قرار دارد. کشوری که با 17000شهید ترور، تقریبا از تمام اقشار شهیدی را تقدیم انقلابش کرده اما آنچه بیش از هر چیز حائز اهمیت است، آزادی تروریست ها و افتخار آنها به اعمال مجرمانه شان در برابر سکوت معنی دار مجامع بین المللی است.

به سراغ "غلامرضا کرمی" عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی رفتیم تا دیدگاه های ایشان را در این زمینه جویا شویم.

کرمی اهداف تروریست ها را کور عنوان کرد و گفت: منافقین نمی دانند چه می خواهند و برای چه هدفی کار می کنند به همین دلیل از جاسوسی و خیانت به این آب و خاک گرفته تا حذف فیزیکی اندیشمندان و دانشمندان ایران، آب بر آسیاب دشمنان می ریزند.

وی به ترورهای اخیر که دانشمندان هسته ای را هدف قرار داده بودند اشاره کرد و ادامه داد: هدف امریکا و رژیم صهیونیستی از انجام اینگونه اقدامات ددمنشانه،ممانعت از حرکت رو به رشد و پیشرفت علمی کشور است.

دشمن با ترور دانشمندانی همچون شهید مصطفی احمدی روشن به دنبال امنیتی کردن فضای کشور بود، درحالی که باید بداند خون این شهیدان هسته ای در سالگرد همرزم شهیدش دکتر علیمحمدی روح تازه ای بر مبارزه ملت ایران علیه استکبار جهانی دمید و مردم ایران اسلامی را برای حضور در عرصه های مختلف مصمم تر کرد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی از انجام اینگونه اقدامات ددمنشانه،ممانعت از حرکت رو به رشد و پیشرفت علمی کشور است که قطعا این خیال باطل است و نتیجه عکس خواهد داد.

کرمی برگزاری کنگره 17000شهید ترور را گامی بزرگ برای نشان دادن میزان ظلم منافقان نسبت به کشور ایران و ایرانیان دانست و با مثبت ارزیابی کردن این کنگره گفت: باید در طول سال و در مناسبت های مختلف به پرونده منافقین و رفتارهای ددمنشانه آنها پرداخته شود تا همگان بدانند که این گروهک منفور دست به چه رفتارهایی می زند و سازمان های مدعی حقوق بشر در دنیا نیز چشم و گوش و دهان خود را در برابر آن بسته اند.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار