سرهنگ موحد عنوان کرد

فرهنگ دفاع مقدس، الگوی موفق مدیریت جامعه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: فرهنگ دفاع مقدس الگوی موفقی است که می‌تواند در تربیت فرزندان‌ و مدیریت جامعه و سیاست‌گذاری‌ها موثر باشد.
کد خبر: ۱۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸ - 11March 2014

فرهنگ دفاع مقدس، الگوی موفق مدیریت جامعه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بوشهر، سرهنگ "احمد موحد" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس که در سینما کانون بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایران با توانمندی دانشمندان کشورمان به عنوان یک ابر قدرت اتمی در منطقه و جهان مطرح است.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس الگوی موفقی است که میتواند در تربیت فرزندانمان و مدیریت جامعه و خیلی از سیاستگذاریها موثر باشد و مشکل اصلی ما دور شدن از این فرهنگ است.

سرهنگ موحد خاطرنشان کرد: سیره، روش و منش امام و شهدا بهترین الگو برای جامعه اسلامی کشورمان است. استان بوشهر در تاریخ سراسر ایثار، مجاهدت و حماسه دفاع مقدس، تا کنون 2 هزار و هیجده نفر شهید، 443 نفر آزاده و بیش از 6 هزار نفر جانباز تقدیم انقلاب اسلامی و نظام نموده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر عنوان کرد: در این جشنواره 159 اثر از 105 نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از داوری 5 اثر برگزیده این دوره از جشنواره شناخته شد که به جشنواره کشوری اعزام خواهند شد.

وی تاکید کرد: از تمامی ادارات و اشخاصی که به هر نحو با ما مشارکت و همکاری داشتند، کمال سپاس و تشکر داریم و تاکنون با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر 17 عنوان کتاب تالیف و یک آلبوم تصاویر "هشت فصل عشق" منتشر شده است.

نظر شما
پربیننده ها