سرهنگ نوروزپور خبر داد

اعزام بیش از 1800 دانشجو از سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: 1840 دانشجو در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و الگوپذیری بیشتر و بهتر این قشر از اهداف شهدا در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳ - 09March 2014

اعزام بیش از 1800 دانشجو از سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "غلامعلی نوروزپور" فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه دانشجویان موثرترین قشر بر افراد جامعه هستند و نقش بسزایی در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، گفت: اعزام دانشجویان بسیجی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور از 15 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 22 این ماه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود:این اعزام با شرکت 1840 دانشجوی بسیجی خواهر و برادر از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستانهای استان در قالب 15 کاروان و به استعداد 46 دستگاه اتوبوس به مدت یک هفته جهت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس انجام می شود. 

سرهنگ نوروزپور بیان کرد: دانشجویان در این اردو از مناطق فکه، هویزه، طلائیه، اروند، دوکوهه و سایر مناطق عملیاتی بازدید میکنند.  

وی هدف از برنامه فرهنگی راهیان نور را آشنایی نسل جوان با رشادتها، جانفشانیهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و الگوسازی از آنان، درک و لمس واقعیات دوران طلائی دفاع مقدس وانعکاس این رویدادها توسط این قشر به آینده سازان انقلاب اسلامی عنوان کرد. 

گفتنی است در این اعزام 720 دانشجوی بسیجی برادر و 1120 دانشجوی بسیجی خواهر از سطح شهرستانها به مدت یک هفته جهت بازدید مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس به اهواز اعزام خواهند شد که اولین اعزام در تاریخ 10 اسفند ماه سال جاری از دانشگاه دریا نوردی و علوم دریایی چابهار با اعزام بیش از 80 دانشجوی بسیجی انجام و دومین اعزام در تاریخ 15 اسفند ماه نیز از دانشگاه پیام نور شهرستان زاهدان انجام شد.

نظر شما
پربیننده ها