در بیانیه کمیته های مقاومت فلسطین مطرح شد

مقاومت مسلحانه، تنها راه آزادی اسیران فلسطینی

کمیته های مقاومت فلسطین و شاخه نظامی آن با اشاره به خودداری رژیم صهیونیستی از آزادی گروهی از اسیران فلسطینی تنها راه آزادی آنها را مقاومت مسلحانه توصیف کرد.
کد خبر: ۱۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 29March 2014

مقاومت مسلحانه، تنها راه آزادی اسیران فلسطینی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، کمیته های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند: منصرف شدن رژیم صهیونیستی از آزاد کردن تعدادی از اسیران فلسطینی گواه این است که صهیونیست ها به هیچ توافق و تعهدی پایبند نیستند.

در این بیانیه آمده است: این اقدام صهیونیست ها شکست تلاش های برخی که به مذاکرات سازش دلبسته اند را نشان می دهد زیرا رژیم صهیونیستی هرگز امتیازی به فلسطینی ها نخواهد داد و آمریکایی ها نیز در اقدامت خصمانه و ددمنشانه صهیونیست ها ضد ملت فلسطین شریک هستند.

در این بیانیه تنها گزینه موفق در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت مسلحانه معرفی شده و بیان شده است: مقاومت مسلحانه تنها عامل بازدارنده، آزاد کننده اراضی اشغالی و اسیران فلسطین است.

کمیته های مقاومت فلسطین خواستار پشت کردن به طرح های آمریکایی و روی آوردن به ملت فلسطین برای دفاع از آرمان های فلسطین شدند.

کمیته های مقاومت فلسطین و شاخه نظامی آن گردان های ناصر صلاح الدین بر ادامه تلاش ها برای آزاد کردن اسیران فلسطینی تاکید کردند.

کمیته های مقاومت فلسطین از همه گروه های فلسطینی خواست که موضوع اسیران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خاطرنشان می شود که رژیم صهیونیستی با آزادی گروهی از اسیران فلسطینی مخالفت کرد.

نظر شما
پربیننده ها