مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان :

حماسه 12 فروردین 58، تاکید قاطع مردم بر اسلامی بودن نظام سیاسی کشور بود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و جانفشانی شهیدان به خون خفته خود حفظ شده است.
کد خبر: ۱۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 31March 2014

حماسه 12 فروردین 58، تاکید قاطع مردم بر اسلامی بودن نظام سیاسی کشور بود

سرهنگ "عباس حسن نیا" مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان اظهار کرد: حماسه 12 فروردین 58، که اولین انتخابات در کشور تلقی می شد ، تاکید قاطع مردم بر اسلامی بودن نظام سیاسی کشور بود.

وی افزود: در این روز ملت ایران با رای قاطع نود وهشت درصدی خود ساختار سیاسی اجتماعی ایران را تغییر دادند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به بار نشاندند و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

سرهنگ حسننیا تصریح کرد: این استقرار با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و جانفشانی شهیدان به خون خفته خود حفظ شده است و ملت ایران روز جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخ این سرزمین گرامی می دارند.

وی خاطرنشان کرد: با نگاهی عالمانه به تاریخ انقلاب اسلامی می توان دید که پس از 12 فروردین 58 گروههای مخالف با جمهوری اسلامی از طرق مختلف درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی برآمدند اما با حضور پرشور مردم در صحنه انقلاب و همدلی آنان با امام راحل (ره) نه تنها توطئه آنان را خنثی  کرد بلکه موجب تقویت این نظام شد و اکنون پس از گذشت بیش از سه دهه از تاریخ انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم در کنار ولایت و رهبری بیش از گذشته تقویت شده و الگوی مناسبی برای دیگر ملتهای مسلمان منطقه قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار