حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد

برخورد قاطع قوه قضائیه با عاملان شهادت و ضرب و شتم آمران معروف

معاون اول قوه قضائیه گفت:قوه قضائیه برخورد قاطعانه با آمران شهادت و ضرب و شتم آمران معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌داند.
کد خبر: ۱۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ - 11April 2014

برخورد قاطع قوه قضائیه با عاملان شهادت و ضرب و شتم آمران معروف

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "سید ابراهیم رئیسی" در گفتوگو با تسنیم از برخورد قاطع با عوامل و متخلفان جرایم اخیر خبر داد.

حجت الاسلام رئیسی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: وضعیت پرونده تخلفات وی همچنان در دستور پیگیری و رسیدگی قرار دارد و به تک تک جرایم این فرد متخلف به صورت جدی بررسی شده و اقدامات قانونی اعمال خواهد شد.

وی در رابطه با عاملان شهادت آمران معروف و ناهیان منکر خاطرنشان کرد: قوه قضائیه به شدت با عاملان شهادت مبلغان دین برخورد خواهد داد و اجازه سود جویی به این گونه افراد در جهت محقق شدن افکار پلیدشان را نخواهد داد.

حجت الاسلام رئیسی در پایان درباره دستگیری تروریستهای مرزهای سیستان و بلوچستان گفت: نخستین اقدام قوه قضائیه دستگیری عوامل گروگانگیری سربازان ربوده شده خواهد بود، خوشبختانه چهار تن از این عزیزان به آغوش گرم خانوادههایشان بازگشتند.

وی افزود: دستگاه قضایی طبق وظیفهای که بر عهده دارد پیگیر این پرونده خواهد بود.

به گفته معاون اول قوه قضائیه خوشبختانه امروز بیش از همه زمانها امنیت داریم و با وجود فتنههای شوم دشمنان، به برکت حضور بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقایسه با سایر کشورهای همسایه از امنیت خوبی برخوردار هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار