مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد

تدوین نقش مازندران در دفاع مقدس در ۱۰۰ عنوان کتاب

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: نقش مازندران در سه حوزه یگان رزم، دولت و نقش مردم در دفاع مقدس در ۱۰۰ عنوان کتاب گردآوری می‌شود.
کد خبر: ۱۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ - 13April 2014

تدوین نقش مازندران در دفاع مقدس در ۱۰۰ عنوان کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در جلسه دیدار مسئولان پارک موزه دفاع مقدس مازندران با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از وظایف این نهاد مقدس محسوب میشود.

وی از تدوین نقش مازندران در سه حوزه یگان رزم، دولت و نقش مردم در دفاع مقدس خبر داد و افزود: برنامههای فوق در یک دوره زمانی سه تا پنج ساله در ۲۰ سرفصل و نزدیک به ۱۰۰ عنوان کتاب گردآوری میشود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از تشکیل هئیت امنای مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: جلسات متعددی پس از شکل گیری مرکز فرهنگی دفاع مقدس انجام که نتیجه این جلسات، ۶۹ مصوبه اجرایی بوده است.

وی تصریح کرد: جلسات فصلی هئیت امنای پارک موزه دفاع مقدس هر فصل تشکیل میشود و کارگروه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در مرکز فرهنگی تشکیل خواهد شد.

سردار ملکی با بیان اینکه ساری تنها مرکز استانی بوده که موزه دفاع مقدس ندارد، گفت: ۱۲ هزار و ۷۰۰ اثر که بیش از هزار و ۵۰۰ سال قدمت دارند در استان وجود دارد اما مکانی برای جانمایی آن تهیه نشده است.

نظر شما
پربیننده ها