رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری:

صیانت از آرمان‌های اسلام و شهدا وظیفه‌ای همگانی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری گفت: صیانت از آرمانهای شهدا فعالیتی تاریخی و الهی است اگر ما به وظایف خود در قبال آرمان‌های اسلام و شهدا و خانواده آنها درست برنامه ریزی و عمل نکنیم باید پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۱۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱ - 14April 2014

صیانت از آرمان‌های اسلام و شهدا وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسین نصرالله" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر ری در مراسمی که در مسجد جامع شهری ری به مناسبت وفات حضرت امالبنین(س) و روز مادران و همسران شهدا برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرتام البنین(س) مادر چهار شهید از جمله حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار کرد: صحبت کردن در مقام شهید کار بسیار سختی است. قدم گذاشتن در مسیر معنوی، گذشت از زندگی مادی و جان شیرین، کاربسیار دشواری است که شهدای ما به این مقام رسیدند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس با آن همه فداکاری و نشاط و معنویت همراهی و رافت مردم سبب تعجب انسان میشود. ۸ سال دفاع مقدس در مقابل همه دنیا کار بسیار بزرگی بود که ناشی از ایمان واراده تک تک فرزندان خانواده شهدا و ملت ایران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر ری عنوان کرد: صیانت از آرمانهای شهدا فعالیتی تاریخی و الهی است اگر ما به وظایف خود در قبال آرمانهای اسلام و شهدا و خانواده آنها درست برنامه ریزی و عمل نکنیم باید در مقابل خدا و این عزیزان در دنیا و آخرت پاسخگو باشیم.

وی گفت: شهدای ما در صیانت از اسلام و اصول انقلاب جان گرانمایه خود را در بر اساس اخلاص قرار دادند و در این مسیر کشور با سختیها و دشوارهای زیادی روبرو بود وقتی استکبار جهانی دید در عرصه نظامی نمیتواند پیروز میدان شود تن به مصالحه داده و ازروش دیگرفرهنگی وارد شد.

نصرالله عنوان کرد: امروز دشمن در ابعاد و عرصههای مختلف فرهنگی، اقتصادی و علمی با کشور ما وارد جنگ شده و ملت ما را در معرض تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی و علمی قرارداده است.

وی افزود: همان طور که شهدا با استقامت و صبر جان خود را برای صیانت از نظام و آرمانهای انقلاب ایثار کردند ما نیز در این مسیر باید از آنها الگو گیری کرده و مانند آنها عمل کنیم، یعنی باید از دستاوردهای علمی و فرهنگی و اقتصادی کشور خود صیانت کنیم و هر کدام از ما میتوانیم نقشهای بسیار بزرگی برای کشور داشته باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر ری گفت: ما در مقابل نقشهایی مانند مادری، همسری، اشتغال و غیره اگر دردنیا پاسخگو نباشیم در آخرت حتما باید پاسخگو باشیم، برای صیانت از ارزشها و باورهای دینی که شهیدان بسیاری از صدر اسلام تا کنون در این مسیر جان دادند باید تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به رسم ادب احترام از خانواده شهدا استدعا میکنیم که دعا کنند که در انجام رسالت و وظایفمان بتوانیم بر مبنای حق و آنچه انقلاب برآن ترسیم شده عمل و حرکت کنیم و خدمت گزار خانواده بزرگوار شهدا و مردم نجیب ایران باشیم و خانواده شهدا بدانند که خداوند به آنها در آخرت اجر جزیلی میدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار